Johnny Bravo Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 Jeg hadde en 190E en gang og visst du ser bort fra fremkommeligheten på vintern så var det ingen som som var finere å leke seg med pga. svingradiusen. Helt fenomenal svingradius!
cmito Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 ja fremkommeligheten er ikke ¨såmye å skryte av
ReiRud Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 har en e36 325i til vinterbil funker fett da jeg ikke vil bruke iS``n på vinter`n
S.Hafsmo Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Skrevet Februar 7, 2008 hehe, så du bruker ikke lancern? kjørte en del 190E 2,3 i min ungdom, og det er ikke noe å utsette på svingradius der. man kan jo ta u-sving på en smal 2felts vei. kunne jo selvfølgelig kjøpt en billigere bil og brukt som vinterbil,men må vel innrømme at jeg er litt offroadfelst, da fordi at jeg har hatt endel å gjøre med biler som Ford F250, Chevy Tahoe/Silverado og diverse andre store 4hjulstrekkere. Det er jo helt rått å bare vrenge bilen av veien og oppigjennom skog å mark! i tilegg er jeg vel kanskje litt V8 fan (derav 540 og ikke M5), så stor amerikansk pickup er ikke å forakte.
ReiRud Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 hehe, så du bruker ikke lancern?kjørte en del 190E 2,3 i min ungdom, og det er ikke noe å utsette på svingradius der. man kan jo ta u-sving på en smal 2felts vei. kunne jo selvfølgelig kjøpt en billigere bil og brukt som vinterbil,men må vel innrømme at jeg er litt offroadfelst, da fordi at jeg har hatt endel å gjøre med biler som Ford F250, Chevy Tahoe/Silverado og diverse andre store 4hjulstrekkere. Det er jo helt rått å bare vrenge bilen av veien og oppigjennom skog å mark! i tilegg er jeg vel kanskje litt V8 fan (derav 540 og ikke M5), så stor amerikansk pickup er ikke å forakte. nei
eriklepe Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 bruker en jeep 4x4 cherokee som firmabil, og den kommer seg frem overalt. uten 4x4 koblet til er det en sladdegal slede. litt gøy da. 2,5turbodieselen er snill på forbruket og er kraftig som et tog. kan slippe klutsjen i andre gir uten å kvele motor. den bare gjør et byks fremover og fortsetter. Kvalitet på motor og karosseri virker greit nok, men interiøret er pisse dårlig. denne så hel og grei ut http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=tabs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå