Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bytte bærekule v/ side, og bør vel ta høyre også samtidig. Men lønner det seg å kjøpe komplette bærearmer på Schmiedmann til 750 kroner stykket, og skifte selv, eller gå på verksted og bare skifte kulene? Hva blir dyrest? Er det helt umulig å presse ut den gamle bærekula selv uten presse??

Skrevet

uten presse tror jeg det blir vanskelig, måtte iallefall bruke presse på mine kuler. Komplette bærearmer for kr 750/stk med alle kuler høres veldig billig ut, så hadde vudert det fremfor å skifte kulene.

Vet ikke helt om det er nødvendig å skifte på begge sider viss bare den ene er gåen

Skrevet

Jeg hadde bærekuler som var klare for utskiftning, kjøpte like greit helt nye E30 bærearmer med bærekuler som holder mye bedre enn de som først kom til E36. Bærearmene er helt like! Virkelig til å anbefale...

Skrevet

Tror det er mange her inne som ikke er inneforstått med at dagens nye bærekuler til E36 er av forsterket type, og dermed ikke skal gå sund med en gang som tidligere. Med andre ord, det er bare tull å kjøpe E30 bærearmer.

Skrevet

det lurer jeg og på:S

Ser Schmiedmann har bærekule E36 Spesialforsterket type. Går kanskje an å bestille disse også stikke på verksted og få dem skiftet? vil kanskje holde lengre..

Skrevet

støtter oppunder påstanden om at e30 bærearmene er like mye boss som de gamle til e36.

Jeg byttet til e30 men de gikk sund like fort.

Sist byttet jeg da over til e36 bærearmer igjen og de holder enda. kjører endel på brostein.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...