///MPower Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 er vel på tide og vise min nye bil... e34 m5 touring 94 mod. specs: -kw coilovers -ferodo racing bremseklosser -supersprint effektanlegg fra kat og bak -hella de frontlys og svarte blink bak på siden(ikke montert på bildene) og foran -oz racing sommerfelger 10 og 8,5x18 med 265/35/18 og 235/40/18 godkjent i vognkort -vinterfelger(på bilde) bbs 9 og 8x17 med 225/45/17 -shadowline nyrer -aircondition og det meste elektrisk, cruisekontroll -sotet ruter med 7års garanti - kan sette i bakseter gratis til sommeren... her er noen bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 Gratulerer med M5! Hvor mye skal du ha for BBS vinterfelga dine? Til inspirasjon: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... sc&start=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Februar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2008 Gratulerer med M5!Hvor mye skal du ha for BBS vinterfelga dine? Til inspirasjon: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... sc&start=0 takk for det... hjulene blir nok aldri solgt så lenge jeg har bmw, de vokser ikke akkurat på trær hehe.. har sett på den tråden din ja... blir bra den bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 Åh, gratulerer med meget grym BMW! Som ser veldig pen ut, utvendig & innvendig . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 Gratulerer med meget grom BMW! Ser pen ut på bilder, er den like fin i virkeligheten?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 Nydelig bil. De felgene ville jeg brukt året rundt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 fytte.. Feit vogn og tøft interiør! ikke svart som nesten alle andre m5 har eneste som jeg har å plukke på er vel at de mangler noen senterkopper på vinterfelgene.. Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 Sjait, perfekt med felger og M5. E34 touring er jo en fantastisk fin stasjonsvogn. Du må få tatt bedre bilder med senterkopper og en nyvasket bil (og en bedre sladd av skiltnummeret (hvorfor gjør du det, egentlig?)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 meeget fin bil, sånne felger vil jeg også ha. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2008 fytte.. Feit vogn og tøft interiør! ikke svart som nesten alle andre m5 har eneste som jeg har å plukke på er vel at de mangler noen senterkopper på vinterfelgene.. Grattis! har senterkoppene men holder på og få laget et slags verktøy for å få vridd de på skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2008 Gratulerer med meget grom BMW! Ser pen ut på bilder, er den like fin i virkeligheten?? takk takk.. den er ganske bra stand no men skal nok bli bedre etter proff polering og rens nå snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonner'n Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Kan du ikke kjøpe sånn som nr 10 på bildet? kan vel ikke koste all verden. pluss at det er en egen plass til den "pipa" i det lille innerste rommet ved jekket i bagasjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2008 Kan du ikke kjøpe sånn som nr 10 på bildet? kan vel ikke koste all verden. pluss at det er en egen plass til den "pipa" i det lille innerste rommet ved jekket i bagasjen hadde kanskje ikke vært så dumt det nei.... er et helvette å få vridd de kapslene på og ikke minst få tatt de av... får se kordan dingsen eg får lagd virker først så får vi se... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grasatfahrer Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 Flott bil .. Slike felger skal jeg ha på min også , de må bare pusses først. Synd du ikke har orginal felgene også da de er antageigvis 18" M-parallel og fryktelig dyre Les her http://www.m5board.com/vbulletin/showthread.php?t=13759 Og send mail til m5toureg@telia.com med siste 7 siffer i chassis nr og du får vite det meste om bilen , om du da ikke har gjort det allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2008 Flott bil .. Slike felger skal jeg ha på min også , de må bare pusses først. Synd du ikke har orginal felgene også da de er antageigvis 18" M-parallel og fryktelig dyre Les her http://www.m5board.com/vbulletin/showthread.php?t=13759 Og send mail til m5toureg@telia.com med siste 7 siffer i chassis nr og du får vite det meste om bilen , om du da ikke har gjort det allerede. mange som vil ha de bbs felgene tydeligvis. tror det var du som sendte pm om du kunne få kjøpe mine for en stund siden når de stod på den hvite 520en... har du fått tak i 2 nye framfelger no da? har vært inne på den svenske m5 siden og der sto bilen oppført i registeret, så den er jo grei... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå