|Ole| Skrevet Februar 1, 2008 Share Skrevet Februar 1, 2008 Har nettop motatt turbo kit til 320'n min...har hort att det skal gaa bra aa kjore ladetrykk paa 0.5 bar uten modifikasjoner paa motoren?? Spm nr 2: Det funker fint med olje retur til bunnpanna?? Og evt forslag paa korleis eg skal gjere dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klodrik123 Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 skulle kanskje hatt deg nye dyser.. når du kobler på returen må du huske å ha innløpet høyere en olje nivået i motoren, slik at det ikke blir motstand.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2008 skulle kanskje hatt deg nye dyser..når du kobler på returen må du huske å ha innløpet høyere en olje nivået i motoren, slik at det ikke blir motstand.. kva dyser maa eg ha?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klodrik123 Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 se lengre ned på siden her.. er en tråd som heter: bytter navn på tråden oppskrift turbo bygg er flere innlegg bakgjennom sidene her som du kan lese og lære mye.. har ikke så my peiling selv enda.. bare lest og mast.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Sett på dyser fra en 325i. Returen legger du på motsatt side, der går bunnpanna ut fra motor og oppå toppen ligger det en sensor for oljenivået. En rund sak. Skru ut den og lag deg en ny med tut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Sett på dyser fra en 325i. Returen legger du på motsatt side, der går bunnpanna ut fra motor og oppå toppen ligger det en sensor for oljenivået. En rund sak. Skru ut den og lag deg en ny med tut. Legger ved et bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 opps, ble dobbelpost det der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klodrik123 Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 har du ikke dyser kan du få mine for slikk og ingenting.. er fra 325.. men skall sette i en del større da jeg skall bygge turbo og lade litt.. fått ut motoren idag.. skall til å hive den opp på bukken nå, og begynne nedplukk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2008 tusen takk for bilde og hjelp da har eg losninga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 Sett på dyser fra en 325i. Returen legger du på motsatt side, der går bunnpanna ut fra motor og oppå toppen ligger det en sensor for oljenivået. En rund sak. Skru ut den og lag deg en ny med tut. er rimelig sikker på at m20b20 og b25 har samme dyser.... b20 har 2.5bars bensintrykk reg og b25 har 3bars regulator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 er rimelig sikker på at m20b20 og b25 har samme dyser.... b20 har 2.5bars bensintrykk reg og b25 har 3bars regulator M20B25 har andre dyser enn B20/B23 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 er rimelig sikker på at m20b20 og b25 har samme dyser.... b20 har 2.5bars bensintrykk reg og b25 har 3bars regulator M20B25 har andre dyser enn B20/B23 hva er forskjellen? hva yter di enkelte på hvilket trykk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klodrik123 Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 tusen takk for bilde og hjelp da har eg losninga hvis du ikke har dyser, kan du få mine ,og den orginale bensin trykkregalatoren hvis du betaler frakta.. er fra 325.. alt virker, akkurat skrudd det av. send meg pm med adressa di.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 Ellers så betaler gjerne jeg frakta på det om du sender det til meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klodrik123 Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 skulle gjerne fått dem conan, men lovde dem til han først.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå