AndersM Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 takk takk men kanskje litt mere toning av rutene hvis det er mulig? var veldig lyse.. La merke til bremsene jeg også hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 Noe slikt du tenkte på AndersM?Før Etter Den der ble pen med de felgene! Løp å kjøp slike! Har bestilt de felgene for 3-4 uker siden jeg Måtte bare få et helhetsinntrykk(puuh langt ord) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 Noen som kunne photoshoppet M6 felger på min også? Har tittet litt på de i det siste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 Her har du et bilde med de felgene. Vet ikke felg-dim osv på dette men det ser rått ut rett å slett^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 Ja, det så veldig rått ut faktisk;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 Det ser ikke så værst ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GentleGiant Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 Må bare si det en gang til: Haug, bilen din er faen meg helt rå, akurat slik en e36 cab skal se ut, ikke for mye, akurat passe med "stæsj" ! gleder meg til jeg blir ferdig med min egen cab. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå