iverseo Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Har bytta ut to litern til fordel for en 3,5 liter, men er litt usikker på om jeg skal bruke servo eller ikke.. Erfarings messig synes jeg det er bedre uten på eks snøkjøring.. Kom med innvendinger.. Ole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911dozer Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Breie dekk= tung på rattet i lave hastigheter. Servo= mindre feedback i rattet. Valget ble enkelt da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Ikke bruk servo du,så blir det igjen flere servodeler til meg når jeg trenger det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Jeg ville gått for uten servo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 det er en vanesak. for en som ikke kjører med servo å sett seg i en bil uten servo han syns det er for jævlig å for tungt. men vist du skal ha servo. ikke bruk tannstagen i fra E30, den er så lang fra ratt lås til ratt lås. bruk heller fra vanlig E36 tannstag den er litt kortere fra lås til lås å billigere. ganske så fin til drifting å banekjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Vill tro 3,5 literen gir litt mer akseltrykk på forakselen. Og om du har breie dekk/felger og bra med senk, så hjelper vell ikke akoratt dette på Jeg syns jeg har mer kontroll på en E30 uten servo enn en med. Men er jo kjekkt med servo på trange park.plasser da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Meir kontroll er no opp til vær enkelte ka dem er vant til å kjør med. jeg kjør no en E30 med M30 B35 motor nedi å uten servo, har ingen problemer med det. men så har jeg hatt bilen i 3år å er vant til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iverseo Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2008 Går for servo slik den er tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå