kabeldeigen Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Heisann, lurer på å gå til innkjøp av e39. Så til alle e39 eier her på forumet ber jeg om hjelp Hva skal jeg se etter...Det er vel alltid noe man må se spesielt på, noen kjente feil/svakheter osv. Noen årsmodeller man må styre unna, men tanke på motorutgave? Er takknemlig for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Ganske mange tråder om dette på forumet så er bare å søke litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Mest kjente feil er rust rundt skiltet på koffertlokk,spesiellt under skiltlys,og under bensinpåfyllingslokk som ikke har noen drenering for bensin\vann.Vannpumpen var svak på de litt eldre modeller og bør sjekkes,selve motoren er kvalitet tvers igjennom på alle e39,ihvertfall bensinmodellene.Dette er min erfaring av modellen(beste biler jeg har hatt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Sjekk også klimaanlegget, om det er surlukt osv.. har en tendens til å bli dårlige med åra.. Ellers kan du godt høre etter klonkelyder i forstilling også! Har hatt 540, 528 og nå 523 av E39 så jeg kjenner godt til modellen. Vil si at 523 er en meget flott motor til E39, den har litt mer guff enn 520 og er fortsatt ganske snill på bensinforbruket. døde pixler i displayet er også en vanlig sak på E39.. kommer ikke på noe mer typiske feil i farta, eller husk å brems ned fra 100-110 å se om du har noe vibrasjon o.l i ratt.. kan være casterstagforinger eller annet rundt foringer osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2008 Men dette er jo good, bare kom igjen med mer... Noe forskjell på sedan/stasjonsvogn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mainn Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Sjekk denne: http://www.autopower.se/ og velg og , så kan du lese litt om brukt E39. Kjører 523iA (2000) selv, og er meget godt fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå