steffen- Skrevet Februar 2, 2008 Skrevet Februar 2, 2008 eg ønsker og kjøpe dette. ledningene som går fra stolen og til brytern + bryteren selv. slik at varmesetet vil funke. trenger og vite hvor jeg skal ta strømmen til varmen i setene. noen som har dette og selge meg?
glenn.G Skrevet Februar 2, 2008 Skrevet Februar 2, 2008 eg ønsker og kjøpe dette. ledningene som går fra stolen og til brytern + bryteren selv. slik at varmesetet vil funke. trenger og vite hvor jeg skal ta strømmen til varmen i setene. noen som har dette og selge meg? jeg har brytere hvertfall men ikke ledningene
steffen- Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Skrevet Februar 3, 2008 hmm. okei. dette passer til e36? men skulle hatt ledninger og ama: p
glenn.G Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 hmm. okei.dette passer til e36? men skulle hatt ledninger og ama: p kommer fra e36 de. dumt jeg ikke tok vare å ledningene da
Michter Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 eg ønsker og kjøpe dette. ledningene som går fra stolen og til brytern + bryteren selv. slik at varmesetet vil funke. trenger og vite hvor jeg skal ta strømmen til varmen i setene. noen som har dette og selge meg? De har det på www.koed.dk, men det koster litt da! El-dele, Sædevarme -Eftermontering- Standard sæder Modeller Til og med 8/1994 (Billede) www10349 DKK 1.989,00 Køb stk. Modeller Fra og med 9/1994 www11684 DKK 1.989,00 Køb stk. Til følgende modeller: Alle modeller med standard sæder, i ovenstående årgange - Bemærk: Er bilen en Compact, så bemærk varene: www11687 + www11688 Bestående af: 1 x Kabelsæt 2 x Sædevarmekontakter 4 x Varmelegmer, til forstole (Bund + ryg) - Samt diverse monteringsdele.
steffen- Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Skrevet Februar 3, 2008 okei. tror jeg slår fra meg dette med varme i stene jeg : p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå