elmirh Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 velgen den enkleste måten og spør her om det er noen som vet ka en e 46 m3 på 260000 svenske kroner hadde kostet meg å importere til norge.. hvor mye slagvolum har en e46m3 forresten og er det noen steder der man kan regne enkelt ut hva det koster å importere bil?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 www.toll.no så har du en import kalkulator... e46 m3 har vel 3,2l motor om ikke jeg husker helt feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
octane Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 toll.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Vil det lønne seg å importere en E46 M3 til norge da? Var det ikke en tråd om dette for en tid tilbake der det nesten ble dyrere å importere en slik bil iforhold til å bare kjøpe den i norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 tror nok ikke det vil lønne seg å importere fra sverige nei, men drar du til tyskland og henter deg en m3 så kan det hende det er noe å spare. Også er det endel enklere å finne ett prakteksemplar der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 i usa har jeg sett e46 m3 til 24000$ er vell ganske så mye rimeligere enn i sverige. nå vet ikke jeg om det er stor forskjell på usa og euro utgaven da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elmirh Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2008 takker for svar.. regnet litt på det og det ble faktisk dyrere å importere fra sverige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå