Riefarn Skrevet Februar 2, 2008 Skrevet Februar 2, 2008 Selger videre ett ratt jeg kjøpte av en her på forumet forrige uke. Selger rattet pga at jeg missforstod annonsen. Dette er et airbag ratt som selges UTEN airbaggen. Rattet er pent, og alle sømmer 100%. Passer etter det forrige eier opplyste E36, E38 og E39. Kr. 800.- Link til forrige eiers annonse: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7 ... light=ratt Rattet ser slik ut:
bjaa Skrevet Februar 2, 2008 Skrevet Februar 2, 2008 Hey! Går det ann å flytte over airbag fra standardrattet til E36 for eksempel til et slikt ratt?
Dr_S Skrevet Februar 2, 2008 Skrevet Februar 2, 2008 Svar til spørsmål: Nei, det går ikke. Standard airbagen er større (4 eiket ratt)
Riefarn Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Skrevet Februar 2, 2008 Stemmer det, ellers hadde jeg gjort det selv
iNthe Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 ikke for å ødelegge, men synes 800 for bare rattet var litt mye. jeg kjøpte samme rattet (uten airbag pga hadde liggende airbags selv) for 200 kr av en på forumet her, for 2-3 uker siden. Rattet koster bare 1/4 om ikke mindre enn hva airbagen koster. Om du trenger airbag til rattet ditt kan jeg være behjelpelig med å ordne deg dette. Her er ratt med airbag til salgs rimelig; http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=71928
Riefarn Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Skrevet Februar 3, 2008 vet rattet koster mindre enn hva airbaggen koster, men rattet koster da rundt 3500 nytt uten airbag, så må da være en grei løsning for noen hvis de enten har airbag tilgjengelig, eller har et likt ratt som begynner å bli stygt!! Rattet er pent, og synes ikke det er så dyrt... ga selv 800kr. for dette forrige uke.... Og trenger ikke nytt ratt med airbag. Selger dette og går til innkjøp av noe annet!
Dr_S Skrevet Februar 8, 2008 Skrevet Februar 8, 2008 Det er like slitt som mitt like ratt, ellers hadde jeg kjøpt
Riefarn Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Skrevet Februar 8, 2008 bildet er lånt fra en annen annonse, men er omtrendt det samme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå