JanE24 Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 En liten film fra treffet: Her er fra BMWCCN Hordalands treff forrige helg! Fet video og det ser ut til at de hadde bra oppmøte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Fin film, og må ha vært en suveren dag der oppe idag med det været . Hvilken modell var det som passerte 02:14 ute i filmen? E39 eller E46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Så utrolig morsomt ut! Kunne tenkt meg å prøvd en tur selv Men hvordan er det å kjøre med piggfridekk på banen? Har det selv og føler derfor at jeg kommer til å slite da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 dæven der skulle jeg hatt vært å lufta stasjonsvogna litt ja, blir så missunnelig av å se på. hehe, noen som vet om det er noen isbanekjørings treff i vestfoldsområdet? Tøff film! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Fin film, og må ha vært en suveren dag der oppe idag med det været .Hvilken modell var det som passerte 02:14 ute i filmen? E39 eller E46? jeg syntes nesten at det kunne ligne på en e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikke1981 Skrevet Februar 2, 2008 Share Skrevet Februar 2, 2008 Fikk dessvære ikke kommet pga motor problemer! For ta det igjen neste år. Ellers kommer det en del sommer treff da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanE24 Skrevet Februar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2008 Bilen som passerer er en rallyrigget E36, kjører i Gruppe N mener jeg! Jeg lå i ca 80-90 da han passerte! De fleste kjører med vanlige vinterdekk! Var fint føre for det, de 4-5 som kjørte med rallypigg "harvet" opp banen slik at det var greit grip! Det var skikkelig gøy! Men det var dårlig oppmøte desverre, men det ble mye kjøring for oss som var der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå