spz Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 Tjobing, En tendens jeg alltid har med gitarene mine er å alltid bytte ut all hardware på dem til sort, noe jeg nå vurderer litt på min e46 touring. Først og fremst tenker jeg på sorte nyre outlines og sotede sideblinkere. Laget et par kjappe mockups for å se hvordan det evt. kan bli, hva tenker dere? Hvorvidt det da evt. kan bli fett med sota blinker på siden og bak istedenfor clears er en annen sak, der tror jeg det funker fett med begge deler - dog gir vel hele bilen et litt mere "mørkt og farlig" preg om det er gjennomført. Noen som har tanker/erfaringer rundt dette? Er jo relativt billig å bestille dette fra f.eks Koed (igjen, erfaringer med disse delene derfra?) Cheers!
[space] Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 Jeg sier kjør på! sota sideblinkere passer bra med de sota blinkerne forran. Bak er det litt begrensede muligheter. En får vel ikke sotede baklys til touringen?
Ad|oS Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 Er også fan av svarte detaljer, og det du har fikset i photoshop her så jo bra ut. Mener du burde gå for det! Å så kan du jo handle inn en svart leppe til fronten også
spz Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Skrevet Februar 3, 2008 Finnes vel det [space], i litt forskjellige sorter - spørs på hva som faktisk er pent og bra kvalitet dog.. Ad|os, tenker du på sånne man setter på under frontfanger'n? Blir ikke det kanskje litt i overkant harry?
Richie85 Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 Finnes vel det [space], i litt forskjellige sorter - spørs på hva som faktisk er pent og bra kvalitet dog..Ad|os, tenker du på sånne man setter på under frontfanger'n? Blir ikke det kanskje litt i overkant harry? om du skal bytte til sota blinklys, så tar jeg gjerne over h. blink foran fra din?? Min er sprekt!! æsj.. hehe
spz Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Skrevet Februar 4, 2008 Tror muligens jeg beholder de, liker muligheten til å bytte litt om på ting, men skal sende deg en PM om de blir til salgs Ingen som har kjøpt nyrer/nyreoutlines eller sotede sideblinkere fra Koed her inne???
-Anders- Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 Er mange som har handla på koed her inne. De fleste har bare godt å si om dem, så handl i vei du Søk på Koed i forumet og du vil få 1000 tråder i treffet. Men skal du bestille deg et sett blinklys blir det ikke noe billigere fra koed enn fra gs. En grei kalkulator som en forumtraver har laget er grei å bruke ved handlig fra koed: http://chrzz.no/koed.dk-kalkulator/
[space] Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 Sotede blinklys får du også fra modbargain for $35
THE WOLF Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 kjøp sånne med svart bakgrunn istedet. blir mye finere
[space] Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 Jeg får nye sotede å snart, så da kan vi jo prøve ut hvite vs gule vs klart glass vs sotede
Penbil.no Skrevet Mai 13, 2008 Skrevet Mai 13, 2008 http://finn.no/finn/bap/object?finnkode ... T.svl=Link Anbefaler denne Blackout-vinyltapen for å skjule kromlistene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå