dunderdo Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 Har tenkt å kjøpe denne bilen http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... -n5P752013 Noen som vet noe om den?
foo Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 253 000 km Prisen var ikke så gale, men du får nok det du betaler for Bilen ligger nå som solgt... var det deg?
dunderdo Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Skrevet Februar 4, 2008 253 000 km Prisen var ikke så gale, men du får nok det du betaler for Bilen ligger nå som solgt... var det deg? bilen er skriftelig holdt av til meg nå ja. Den er påkostet over 100tusen sist sommer . fk coilovers å div anna.. chip... lakk.. styling.. Den har vert entusiast eid så derfor spør jeg folket her inne på forumet om dere har kjennskap til tidligere eiere
Bonden Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 Spørs vel om det er en 2001 mod da denne står som 136 hk .2001 mod kom med nye motoren comonrail 150 hk mener jeg.
spz Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 Den har gått meget langt ja, det hadde vært nok til at jeg hadde kikket videre!
foo Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 Det ligger veldig mange slike biler til salgs. Har du litt is i magen så finner du nok den perfekte for deg mtp. motor, utstyr, interiør, farge, km-stand, pris, etc. Denne du har lagt av har jo mye styling og utstyr, og prisen er ikke gale. Vi har vel ingen garanti for at en bil med halve km-standen vil være noe mere driftssikker ... Men oddsene er mindre gode når den har gått så langt. Jeg tviler på at setene i denne bilen er så veldig innbydende etter en kvart million km Men sota ruter, felger og plastfangere er ikke det som bør være grunnlaget for et eventuelt kjøp. Lykke til med bilkjøpet uansett hva du velger
Gunnar Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 Jeg tviler på at setene i denne bilen er så veldig innbydende etter en kvart million km Det er bilder av setene i annonsen. Hva er det som er galt med de? Disse er fra 7ern, da den hadde gått ca. 225.000km:
larserso Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 Spørs vel om det er en 2001 mod da denne står som 136 hk .2001 mod kom med nye motoren comonrail 150 hk mener jeg. 150hk common rail kom 09.2001, altså bygd som en 2002-modell.
aloebiz.net Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 Synes setene i den bilen så slitte ut.. Forrige eieren så ikke som han hadde vært så entusiastisk med å rense og balsamere skinnsetene sine spør du meg....!
cmito Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 Den har gått meget langt ja, det hadde vært nok til at jeg hadde kikket videre! Lager Bmw virkelig så dårlige dieselmotorer? Hadde det vært en Mercedes så hadde jeg iallefall trygt kjøpt den om den hadde kjørt 500000
Betakaroten Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 Jeg ville også stilt spørsmål om hvorfor den er hellakkert i 2007. Hvis det er pga riper og parkeringsbulker så er jo det bare bra. Har den vært kollisjonskader så bør du kanskje se videre.
Anderslien Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 Den har gått meget langt ja, det hadde vært nok til at jeg hadde kikket videre! Lager Bmw virkelig så dårlige dieselmotorer? Hadde det vært en Mercedes så hadde jeg iallefall trygt kjøpt den om den hadde kjørt 500000 Husk på at det er ikke bare motoren som er slitt når den har gått så mye. Bilen generelt kan være slitt. Småting kan fort bli dyrt. Motoren gjør det nok ikke så mye om den har gått så mye.
spz Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 Jepp, for ikke snakke om at gjensalgsverdien generellt taper seg endel når kilometerstand klatrer såppass godt oppover, og når han evt. skal selge den igjen med 50-100k mere på telleren er dette ganske avgjørende (i allefall sånn jeg ser det!).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå