dunderdo Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Skrevet Februar 7, 2008 LES teksten på innlegget Synspunkter på denne bilen og div er jeg ikke int i å vite.... JEG lurer på om det er noen fra hønefoss som kjenner til denne bilen og dens tidligere eiere
2000Touring Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 LES teksten på innlegget Synspunkter på denne bilen og div er jeg ikke int i å vite.... JEG lurer på om det er noen fra hønefoss som kjenner til denne bilen og dens tidligere eiere Sorry! Trodde innlegget kunne være av interesse - sletter det med det samme
dunderdo Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Skrevet Februar 9, 2008 Nå er bilen hentet.. Bilen viste seg å være over alle forventninger. Jævlig fin å bra bil. merket ikke km-stand i det hele tatt. tigth å fin.
Firefighter Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 Gratulerer! Tipper du blir meget godt fornøyd med bilen. Skjønner ikke alle de som er livredde for å kjøpe bil som er rullet over 200k. Ofte kan de bilene være bedre tatt vare på enn de som er rullet mye mindre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå