jensemann23 Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... 303B057478
Thomaz Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 Så fin ut den prisen var ikke verst heller.. Er automat da, men det er jo tross alt en cruse bil
Puleberg Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 setene er ikke særlig strøkne. beige er fint det men da må dasjbordet være svart, noe det ikke er her. Ifølge tidligere annonse da den sto til 100.000 så var det noen småting å gjøre med den. Automat er fint på en cab, er jo en cruser, men med 2,5 så har man av å til lyst på ei manuellkasse og en clutch... heh.. Kjøper mest sansynlig en 325cab selv i helja...
Mexos Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 Den var billig da, men amerikansk versjon trekker noe ned hos meg ihvertfall.
macrom Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 Kjenner til denna trur jeg. int er bare å kaste og taket virket ikke da jeg var borti denna.
Mexos Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 Hva er forskjellen på amerikansk modell? Er vel mest småtteri. Miles på speedometeret og km i mindre tall lenger inn, lys i blinklys og no annet smått? Jeg synes det ser litt rotete ut, men er jo bare bagateller. Viktig å skjekke om det er 130 000km eller miles den har gått. Det er jo en viktig forskjell
Ad|oS Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 Er jo ikke verre enn at man skifter speedometer! Og det med blinklyset er vel bare et relè, eller må kanskje bilen programmeres?!?
Ballder Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Noen som har vært borti denne? Gamle bilen min dette. Km. stand stemmer. Og det er km. IKKE miles som vises digitalt.(bekreftet ved avlesing) Om ikke ting er fikset på, så er det kappede fjærer. Katalysatorer fjernet. Slitent/deff skinn. (hull og sprekker) Elcab død. Ratt må byttes. (hull) Alt av lys funker som en Norsk bil. Stadig vekk feilmelding på baklys, og en og annen gang på bremselys. Airbag lampe lyste. Største kjørecomputer som alt funket på. Små lakk vann i ny og ne helt fremme i hjørnene. (sto alltid i garasje i mitt eie) Ellers var taket nesten nytt når jeg fikk bilen. Ellers funket klima/ac strøkent. (manuell klima) Motor funket strøkent Gir funket tilsynelatende strøkent, men ved hard oppbremsing inn i kryss for så og stå stille før avgang, så ruset bilen opp før den hogg i gir. Jeg hadde bilen i over 4 år, og kassa var helt lik hele tiden. Det er også roll over bars på denne. (veltebøyler som spretter opp bak nakkestøttene bak ved eventuell velt) Bilen var eksteriørmessig strøken den gang jeg hadde bilen. Jeg betalte 125k for bilen for over 5 år siden, om det er av noen betydning. En tidliger meget kort salgs tråd. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=67337&highlight=cab Her er min tråd fra da jeg solgte den. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=50094&highlight=cab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå