KennethK Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 Hei, Har søkt litt for å finne andre tråder med samme problemet, men fant ikke noe som passet meg. Har nettopp kjøpt meg en 97 mod 318i, og den begynnte plusselig i går å gå på 200-300 omdreininger på tomgang og hele bilen hopper. Når den er iskald så går den ikke på tomgang i hele tatt. Det kommer seg litt når den blir varm, da går den av og til normalt på tomgang. Noen som har noe tips om hva som kan være galt? Takk på forhand!
John H Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 Veivhusventilasjonen som kan være tett? Gasspotensiometer som kan være gåent? Eller stort hull i innsugsbelgen? Hehe, bare synsing dette, men kan jo være alt dette..
HegeK Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 fyr løs med startgass og skjekk etter falskluft og se og etter løse slanger, veivhusventilasjonen/innsugsbelgen kan være syndere.
KennethK Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Skrevet Februar 4, 2008 Tusen takk for svar, da har jeg en anelse om hva jeg må sjekke. Startgass som brukes til å sjekke falskluft alså
jensemann23 Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 gasspjeldpotensiometeret kan du nesten utelukke. Hvis det hadde vært gåent ville den gått helt fint på kald motor og begynt å kødde på varm motor:)
KennethK Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Skrevet Februar 4, 2008 gasspjeldpotensiometeret kan du nesten utelukke. Hvis det hadde vært gåent ville den gått helt fint på kald motor og begynt å kødde på varm motor:) Den er grei,takk. Det er nok mest sannsynlig problem noen slanger en plass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå