Riefarn Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 Her er linken til prosjekttråden om bilen: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=3 ... t=automote
bmwomar Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 Du også mener det er en tragedie å ødelegge en bmw på den måten ja? aldri likt den bilen! Penere orginal enn det der. Det er min mening
e39530dt Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 er vel heller det at den har falt ned fra bukken... ser dyrt ut hvertfall... noen som vet hvordan dette skjedde? får håpe det ikke var noen folk i nærheten når den datt ned
mAZE Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 Gjennomført showbil. Ville ikke hatt noe slikt selv, men det er jo absolutt noe en tenker over.
bmwomar Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 Tror de brukte noen treklosser mellom bukken og bilen som ga seg, slik at den falt ned. Det er vel en egen tråd om dette her. Imponerende arbeid, er ikke det, men er orginal fan jeg
Mexos Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 Tror vi skal være glad for at ingen ble skadet og se på det som det viktigste. Bilen blir vel bygd opp igjen hvis jeg ikke har lest helt feil her inne.
Azeton Skrevet Februar 3, 2008 Skrevet Februar 3, 2008 Altså, Bilen ble stående på heisen på noen treklosser mens den ene eieren dro på ferie 1mnd eller noe. så den sto der alene til den ville føle litt jord igjen. Trodde noen hadde mistet når du skrev "tragedie" det der er litt glassfiber som har sprekt. Er ikke så lurt å la bilen stå 2m oppe når man selv drar på ferie vel?
plumbo79 Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 Kan man forsikre seg mot idioti også nå? Ja.
Mexos Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 Kan man forsikre seg mot idioti også nå? Ja. Den forsikringen heter Happy Care og fås kjøpt hos Elkjøp.
jørn_318i Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 Kan man forsikre seg mot idioti også nå? Ja. Den forsikringen heter Happy Care og fås kjøpt hos Elkjøp. haha det var dagens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå