tonyku Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 Idag begynnte Speedometeret å fjuske. Hoppa opp å ned før det døde helt :S Etter det døde Forbruskmåleren min å :S 91 525i er bilen forresten. Hva kan dette være? Takker for hjelp. ( Fant ikke no relatvit lignende tråder etter å ha søkt ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2008 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank535 Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 har det samme problemet jeg og, speedometeret funker i 2-3 km så synker det..slik er det hver gang jeg starter bilen..mistenker speedometergiveren, men har egentlig ikke peiling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2008 hmm..ingen som kan hjelpe oss? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 kontakta bak paa akslinga...sjekk den...er ikkje den laus kan det vere kontakta bak paa spidometeren, vist ikkje er det nokk inni bakakslinga...losna litt eller.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 Er nesten helt sikker på at det er giveren bak på diffen din som er gåen Hadde samme symptomene på gammel bilen bil, speedo å forbruksmåleren levde sitt eget liv, plutseli rykka opp på 170 i 50 sona :/ hehe bytt giveren, sjekk kontakten bakpå instr i dash men tviler får at feilen ligger der, men det enkle kan jo sjekkes. 2 10mm bolter å 250kr på schmeidmann så har du speedometer igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2008 takk skal prøve d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank535 Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 Har du funnet ut noe lurt tonyku? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2008 For å være helt ærlig så har jeg ikke gjort noe enda... Speedometeret kom plutselig tilbake Men skal under bilen til helga å bytte noen foringer så skal sjekke det da Har bestillt ny føler, blir sikkert å bytte den uansett, kan godt legge ut bilder av det hele Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank535 Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 hehe, okey:) Venter på ny giver fra Gs, så jeg skal bytte den også. Du må gjerne legge ut bilder ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå