heltn Skrevet September 12, 2008 Forfatter Skrevet September 12, 2008 skal selge di ja:) interisert kanskje?
leif harald Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 skal selge di ja:) interisert kanskje? jepp, eller spørs hvilken pris vi snakker om
heltn Skrevet September 12, 2008 Forfatter Skrevet September 12, 2008 Ikkje dyre, Skal ta en vask på dem og sende deg fler bilder jeg, så kan du vurdere prisen selv:)
leif harald Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 Ikkje dyre, Skal ta en vask på dem og sende deg fler bilder jeg, så kan du vurdere prisen selv:) Jepp, det er flott.
heltn Skrevet September 12, 2008 Forfatter Skrevet September 12, 2008 UPDATE 12 sept. Lagde instrumentpanel på skolen ja. ble ganske fornøyd, 52mm instrumentene passa som fot i mose
///FredriK.S Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 Ble kjempe bra med de holderene, men skal du lakke plata eller no?
heltn Skrevet September 12, 2008 Forfatter Skrevet September 12, 2008 var det jeg lurte på, om jeg skulle lakkere eller ha et sportslig utsende
heltn Skrevet September 13, 2008 Forfatter Skrevet September 13, 2008 UPDATE 13 sept Idag ble det litt jobbing, fra kl 9.00 til 15.20 Pussa ned bagasjerom og lakkerte, rydda i motorrom og litt motorvask, så lakka jeg ringene rundt di herlige lyktene svarte, nå venter jeg på spillter nye framskjermer, frontplate, sota blinklys, sota blinklys på sidene også har jeg begynt på toppen Bilder av dagens økt: Begynte også og matte ned panser: Gleder meg til alt er på plass Så var det inn igjen i stallen Alt for idag, nå skal jeg bruke ettermiddagen på og leike meg med paintball :
leif harald Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 Gått å se du står på fått tatt noen bilder av lyktene?
heltn Skrevet September 13, 2008 Forfatter Skrevet September 13, 2008 Må stå på for og komme videre:D Du har PM
heltn Skrevet September 16, 2008 Forfatter Skrevet September 16, 2008 sist uke bestillte jeg fra Scheimiedmann: 2stk nye framskjermer 1stk ny frontplate 2sota sideblinklys 2sota blinklys framme. Så håper at jeg får di denne uken her Da blir det montering, så venter jeg jo og en m-tech 2 frontfanger fra www.trolltuning.no Det har tatt lang tid pga ikkje varen på alger Men, oppdaterer så snart jeg gjør noe, heng med ___ Kristian T
leif harald Skrevet September 16, 2008 Skrevet September 16, 2008 sist uke bestillte jeg fra Scheimiedmann:2stk nye framskjermer 1stk ny frontplate 2sota sideblinklys 2sota blinklys framme. Så håper at jeg får di denne uken her Da blir det montering, så venter jeg jo og en m-tech 2 frontfanger fra www.trolltuning.no Det har tatt lang tid pga ikkje varen på alger Men, oppdaterer så snart jeg gjør noe, heng med Nice, gleder meg til og se sideblinklysa og frontblinkersene. Må ha slike selv ___ Kristian T
heltn Skrevet September 16, 2008 Forfatter Skrevet September 16, 2008 tror dette kan bli riktig bra. Ja, med tiden til hjelp tror jeg det samme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå