SondreLM Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 En liten ting... Er du selvlært? Eller går du på noen mekanisk skole? Blir imponert her jeg sitter
heltn Skrevet November 10, 2008 Forfatter Skrevet November 10, 2008 lappen er i boks i mars:) Og rudskogen er målet
heltn Skrevet November 11, 2008 Forfatter Skrevet November 11, 2008 En liten ting...Er du selvlært? Eller går du på noen mekanisk skole? Blir imponert her jeg sitter Er selv lært med bil. Går på PiT som har med CNC sveising osv, men ikkje noe mer enn det. hehe. Takk for det, bra at folk liker det jeg gjør
SondreLM Skrevet November 11, 2008 Skrevet November 11, 2008 Ah, skjønner Blir bra, lykke til videre!
heltn Skrevet November 11, 2008 Forfatter Skrevet November 11, 2008 Ah, skjønner Blir bra, lykke til videre! Jo takk for det
leif harald Skrevet November 20, 2008 Skrevet November 20, 2008 Skal jeg komme oppover med motoren på lørdag?
heltn Skrevet November 21, 2008 Forfatter Skrevet November 21, 2008 Hei du! Jo, er bare og komme vettu:)
heltn Skrevet November 21, 2008 Forfatter Skrevet November 21, 2008 UPDATE 21 NOVEMBER Var noen hoder som snudde seg idag da bilen kom på henger gjennom Jondal Flytta bilen til enn garasje, der står det og en vinter lagra m3:) Litt bilder:
KalMar Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 UPDATE 21 NOVEMBERVar noen hoder som snudde seg idag da bilen kom på henger gjennom Jondal Flytta bilen til enn garasje, der står det og en vinter lagra m3:) Litt bilder: øy hva heter de felgene som står på den M3`en??? å når jeg først skriver her så må æ si at det er imponerende å se hva du får til !!!!! de som er på din alder har en tendens til å bruke mye teip og raske løsninger som ikke ligner grisen....
Lex-Talionis Skrevet November 30, 2008 Skrevet November 30, 2008 Kan kanskje se ut som TSW Hockenheim?
heltn Skrevet November 30, 2008 Forfatter Skrevet November 30, 2008 Hei! Det er BBS felger Kjekt at du liker det
heltn Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Skrevet Desember 1, 2008 lite innspirasjons bilde: da har jeg fått Julepresangen min jeg, snill han far GLEDER meg til di ligger på posten!
ELS Tuning Skrevet Desember 2, 2008 Skrevet Desember 2, 2008 UPDATE 21 NOVEMBERVar noen hoder som snudde seg idag da bilen kom på henger gjennom Jondal Flytta bilen til enn garasje, der står det og en vinter lagra m3:) No er det vel ingen som skal vinter lagre noen bil der oppe, da det kansje er noen andre som skal opp der og skru.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå