thorbis Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 fronten var fin den helt til du ødela den med de jævla stygge løktelistene. de hører ikke hjemme på noen bil suns jeg. sånnn bør den se ut, hehe.(min bil btw) mvh Thorbjørn R
heltn Skrevet April 4, 2008 Forfatter Skrevet April 4, 2008 hei! fin bil du har.! Ser at vi har forskjellig smak. hehe. LIker listene, får den litt mer hissig osv.
thorbis Skrevet April 4, 2008 Skrevet April 4, 2008 heh ja hver sin smak. suns den blir seende så daff ut jeg da men. stå på detta kan bli bra detta. koste på en hellakkering så er mye gjort. mvh Thorbjørn R
heltn Skrevet April 4, 2008 Forfatter Skrevet April 4, 2008 sattser på motor nå, fått tak i 323 topp. SÅ da;) håper det blir bra
Spiritus Sancti Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 ettusensexkhundre er det dyrt for komplette gule lykter med tuv godkjenning? hvis det er dyrt, lurer jeg på hva dere definerer som billig da det gjelder front lykter?? standard lyktene koster jo mer jo har ikkno mer penger en en vanlig 18 åring... men synes da ikke at 1600 kr for frontlykter er galt da det koster 4000 og slik til andre biler! hmm.. Kikk igjen da smarten. Det koster 1600 DK for høyre side, og 1600 DK for venstre side. 3200 DK pluss frakt og moms blir fort 4000 da ja..
heltn Skrevet April 5, 2008 Forfatter Skrevet April 5, 2008 Update. Pussa ned alt høgre fram stilling og lakkerte, ble ganske fint etter min mening. så litt diverse ned pussing i kanal, fant stort hull i fremste delen av kanal som jeg må skjære ut og sveise igjen. ellers står bilen på støtter framme for bedre arbeids plass. Har renset slanger som var oljete og radiatren ble renset og. Etter lakkering: Grei ligge plass:) : Radiator og felger: Etter litt maling: Hullet:( : Kanalen ble fri for rust: PÅ støtter før rydding: Etter: Det var alt så langt, ut senere og fortsette på rust i kanal. Kjekt med kommentarer! Kristian
Spiritus Sancti Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 Morsomt og følge med på! Men en ting, hvorfor skrur du ikke av fjærbeina før du pusser og lakker? Det er SÅ mye enklere og pusse og lakke når det er av bilen spør du meg iallefall.. Hehe
heltn Skrevet April 5, 2008 Forfatter Skrevet April 5, 2008 Men en ting, hvorfor skrur du ikke av fjærbeina før du pusser og lakker? Det er SÅ mye enklere og pusse og lakke når det er av bilen spør du meg iallefall.. Hehe Tja si det, ikkje tenkt på det eller, har vert innpå tanken, men gikk ut igjen.. ferdig med det nå så. hehe! Bra du liker og se på da:) ellers hadde eg aldri giddet og legge ut
Spiritus Sancti Skrevet April 5, 2008 Skrevet April 5, 2008 Stemmer, gøy å få tilbakemeldinger.. Får ikke så mange jeg da, iom at jeg ikke har gjort no serlig mer enn å ribbe bilen.. Hehe, blir vel litt montering hos meg om 2 mnd eller noe. Jævlig dyrt det blir. 10000 her og 10000 der blir mye penger til slutt.. hehe
heltn Skrevet April 5, 2008 Forfatter Skrevet April 5, 2008 BAre og oppdatere med bilder og gjøre ting og tang det. er morro! Prosjekte ditt blir bra har jeg sett. skal følge med!!
Sweet_Protec Skrevet April 6, 2008 Skrevet April 6, 2008 ettusensexkhundre er det dyrt for komplette gule lykter med tuv godkjenning? hvis det er dyrt, lurer jeg på hva dere definerer som billig da det gjelder front lykter?? standard lyktene koster jo mer jo har ikkno mer penger en en vanlig 18 åring... men synes da ikke at 1600 kr for frontlykter er galt da det koster 4000 og slik til andre biler! hmm.. Kikk igjen da smarten. Det koster 1600 DK for høyre side, og 1600 DK for venstre side. 3200 DK pluss frakt og moms blir fort 4000 da ja.. Sorry men jeg tekte feil... det var visst pris forskjell på sorte og gule hehe okei da får jeg beklage meg da! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå