heltn Skrevet April 13, 2008 Forfatter Skrevet April 13, 2008 Takk for det. fant den ikkje der men FÅr lete litt
thorbis Skrevet April 13, 2008 Skrevet April 13, 2008 er du på jakt etter den jeg har på min eller til facelift bil? koed har ihvertfall den jg har pluss den til e30 før 85. var ett dele der i 85-86 hvor den fronten jeg har kom. mvh Thorbjørn R
heltn Skrevet April 14, 2008 Forfatter Skrevet April 14, 2008 thorbis InnleggSkrevet: 27.01.2008 Tittel: er du på jakt etter den jeg har på min eller til facelift bil? koed har ihvertfall den jg har pluss den til e30 før 85. var ett dele der i 85-86 hvor den fronten jeg har kom. mvh Thorbjørn R Er på jakt etter den fronten som orange har. flott om du finner den, bare legge ut link! Så såg eg på bilen din, skal du ha noe form mor side skjørt? såg ganske tøfft ut sånn som den er nå, kanskje eg skulle gjort det samme!
thorbis Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 skal se om jeg finner den jeg. har fundert mye på det med sideskjørt og kommet fram til at det ikke blir no i år hvertfall. regner med det blir ett annet stuk på bilen neste år. hvit bil med gule lykter er jo litt fjorårets egentlig. suns du skal gå for full m3 kit jeg. helst i stål. finnes ikke no finere enn en strøken e30 m3 vil jeg si. mvh Thorbjørn R
heltn Skrevet April 14, 2008 Forfatter Skrevet April 14, 2008 Det er pengene som er problemet Kanskje etter sommeren.
thorbis Skrevet April 14, 2008 Skrevet April 14, 2008 hehe oki. da ville jeg nok valgt en litt mer moderat ombygging. ryker fort på 200k når en først begynner. mvh Thorbjørn R
heltn Skrevet April 15, 2008 Forfatter Skrevet April 15, 2008 Update da:) Sparklet igjen et rust hull på bensin lokk, ble bra det, så lakkerte eg. Fant også et lokk som var sklidd utav som eg tettet med 7TEC. klissete gode greier:) det var tydlig at den var åpen lenge, trekket var helt vått, så eg vridde det mange ganger. SÅ har eg lakkert deksel og insug og pusset ned, da var det ferdig, så lakkerte eg vekk rustikilleren fra hjulbuen og kanal! Bilder: Sparkel på før nedpussing: Etter: Hullet: sol stolen eg solte meg i mens eg venta!: Ferdog lakkert og pusset: Bare et bilde:) : Det var alt idag. MVh Kristian T!
heltn Skrevet April 18, 2008 Forfatter Skrevet April 18, 2008 stille her Blir update til helgen. Med liste over deler som skal bestilles, og ka eg har betalt hittil
Spiritus Sancti Skrevet April 18, 2008 Skrevet April 18, 2008 tror (håper) at det var ironi fra kjeksen sin side..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå