heltn Skrevet April 22, 2008 Forfatter Skrevet April 22, 2008 Lite med Update her no, pga mangel på tid. Liten liste over innkjøp av tin til no: Lakk 4-5bokser = 445,- Slanger = Gratis Gule lykter = 1300,- Spoiler = 600,- Bak Potte = 1300,- + Litt diverse. Tilsammen = 3645,- Det som mangler: Klistremerker 8-1000,- 3" alu eller rustfritt stål 4-600,- Heillakkering 7-10000,- Nye felger?? Forslag? Skinninteriør/trekkeom det som er. Carbonflipp + Litt diverse. Var på biltema igår og kjøpte inn litt: *Sparkelspader *1kg Sparkel til metall. *Beskyttelse for jekk. *Klipser *Dyser til Spylerveske Planer til vinteren igjen: 325 Turbo motorbygg i vinter om pengenehøver. 325 Bakstilling 3" eksos hele veien Litt diverse Ting eg kommer over. Valsing av hjulbuer har eg lyst og prøve på. Men kjenner ingen eller vet ikkje om noen som har det. Noen som har som eg kunne låne? Takk for Tips, triks og inspirasjon av alle sammen!! Mvh Kristian T
heltn Skrevet April 22, 2008 Forfatter Skrevet April 22, 2008 Update 22.04.08 Idag har eg gjort litt. Tok den på hjul bak igjen, testa litt med høyde osv. så prøvde eg meg med sparkling av bulker ved dør, ble ok det, mye pussing. Prøvde Eksos adapteren og, passa supert den:) Har og en glad nyhet (Til meg) at eg får 6m med syrefast røyr, 3" Rust hullet eg må skjære ut og sveise: Eksosen: Bulken før nedpussing: Etter: Så når eg gjekket opp bak, skle hele bilen til siden, stoppa rett ved muren : Første lag med sparkel: Pusset ned og nesten ferdig:
Endre87 Skrevet April 22, 2008 Skrevet April 22, 2008 Update 22.04.08Idag har eg gjort litt. Tok den på hjul bak igjen, testa litt med høyde osv. så prøvde eg meg med sparkling av bulker ved dør, ble ok det, mye pussing. Prøvde Eksos adapteren og, passa supert den:) Har og en glad nyhet (Til meg) at eg får 6m med syrefast røyr, 3" Rust hullet eg må skjære ut og sveise: Eksosen: Bulken før nedpussing: Etter: Så når eg gjekket opp bak, skle hele bilen til siden, stoppa rett ved muren : Første lag med sparkel: Blir bra detta men jeg ville ha bytta den døra for er litt mye spakkel det der vil jeg tro da men, for kan få det tilbake etter lakering det der. Men det er da min mening da. Får følge med på dette her
heltn Skrevet April 22, 2008 Forfatter Skrevet April 22, 2008 Blir bra detta Smile men jeg ville ha bytta den døra for er litt mye spakkel det der vil jeg tro da men, for kan få det tilbake etter lakering det der.Men det er da min mening da. Får følge med på dette her Er ikkje så mye sparkel, faktisk. tror dette blir bra: Tiden får vise! Kristian T
heltn Skrevet April 23, 2008 Forfatter Skrevet April 23, 2008 Fikk låne sveise apparat idag, prøvde litt, men sveise elektrodene er for store. Så eg skjærte ut hullet, og klart til og sveises på men må kjøpe nye mindre elektrode pinner.
thorbis Skrevet April 23, 2008 Skrevet April 23, 2008 jg håper ikke du sveiser rust med pinne apparat? da skal du ha jævlig peiling skal det bli no tess. få lånt deg ett mig apparat, det er mye lettere. sparer deg for masse arbe. mvh Thorbjørn R
Skimmy Skrevet April 23, 2008 Skrevet April 23, 2008 går jo fint med elektroder. 2mm elektrode, så lenge man kan å bruke pinner så
Springsteen Skrevet April 23, 2008 Skrevet April 23, 2008 Blir bra detta Smile men jeg ville ha bytta den døra for er litt mye spakkel det der vil jeg tro da men, for kan få det tilbake etter lakering det der.Men det er da min mening da. Får følge med på dette her Er ikkje så mye sparkel, faktisk. tror dette blir bra: Tiden får vise! Kristian T Siden du allikevel skal lakke og slikt ville jeg også ha byttet den døren sparkel har lett for å bli litt styr med synes jeg..
heltn Skrevet April 23, 2008 Forfatter Skrevet April 23, 2008 Sveise med pinne går fint det:) Må bare skaffe meg, tja 2mm pinner. Og den døren blir ikkje byttet før lakkeren sier den burde det. For det er jo normalt og sparkle igjen bulker. det var ikkje store bulkene, men var litt som eg ville prøve meg på. Lærer ikkje uten og prøve Kristian T
JoCCe Skrevet April 24, 2008 Skrevet April 24, 2008 Rette instillinga du har, skader ikke å prøve å feile litt får peiling hva som går å ikke Har sittet å lest gjennom hele tråden din nå, å skjønner ikke hvorfår bytte felger, så utrolig gromt ut med felgen helt oppi hjulbuen. Å de gule lyktene du har vil jeg selv ha Stå på, bra vi er flere som holder på med litt hjemme mekk får og lære før vi får oss nyere bmw'r
heltn Skrevet April 24, 2008 Forfatter Skrevet April 24, 2008 det var kjekt og lese Jocce:) Tusen takk for motivasjon;D Felgene er tøffe di, men må nesten skiffte til 60mm skal den ligge helt oppi hjulbuen, er litt klaring no. Uklart bilde, men her ser du det er litt mellomrom:
JoCCe Skrevet April 25, 2008 Skrevet April 25, 2008 Så det var litt mellomrom der ja, men når du hadde jekka akslingen helt oppi så det jævli gromt ut (å helt umulig å kjøre med ^^)
heltn Skrevet April 25, 2008 Forfatter Skrevet April 25, 2008 Hehe, vet, såg veldi grooomt ut, hadde eg hatt 60mm senk hadde det jo nesten blitt sånn, men blir tøfft uansett, håper eg:)
heltn Skrevet April 28, 2008 Forfatter Skrevet April 28, 2008 Lite gjort, mangel på tid:( Har skaffet meg 2 framskjermer håper eg. Så en 323i topp, så det går fremover, sparkler litt osv, heldigvis lite bulker:) Bilder av Diverse : SKal ha i Bmw`en: Gammmle bilen, savner den!
heltn Skrevet April 30, 2008 Forfatter Skrevet April 30, 2008 thorbis Major Ble Medlem: 17 Jul 2006 Innlegg: 304 Bosted: hønefoss Kjøretøy: citroen berlingo, bmw e30 325i Status: Offline Skrevet: 27.01.2008 Tittel: jeg har samme fronten som henrik jeg, den fronten som er på den orange e30n tilhører en svenske på ppf og er en alpina front til faclift bilene. ppf selger disse enda trur jeg. mvh Thorbjørn R Lurte på om du fikk leita litt? Har veldi lyst på den fronten nemlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå