heltn Skrevet September 25, 2008 Forfatter Skrevet September 25, 2008 Regulatoren går til et t kryss, ene siden går til WG, andre til nippelen
leif harald Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Regulatoren går til et t kryss, ene siden går til WG, andre til nippelen aaa, okda
heltn Skrevet September 25, 2008 Forfatter Skrevet September 25, 2008 Idag har jeg også gjort MASSE masse, jobba fra kl 9 til 18 idag så Tetta alle rust hullene, Begynt på nedpussing og bestemt meg for at ny dør må kjøpes inn, Rustkiller på diverse plasser invendig. I helgen blir det montering av kamaksell, og få den nye toppen til og fungere, så sette isammen, gleder meg:) Så vil jeg takke alle som følger med og skriver her, det er alltid like kjekt og komme til en ny kommentar, om det er Ros eller Ris.. Takk til dere alle Mvh Kristian T
Spiritus Sancti Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Er du ikke på skolen da gutt?! hehe, iom at du jobba fra 9 til 18:P STÅ PÅ VIDRE!
heltn Skrevet September 25, 2008 Forfatter Skrevet September 25, 2008 Skulle på tur den dagen, og dagen før fikk jeg panser på tåa og jeg jobba i tøfflene, det gjør vondt enda Så da nytta jeg dagen til og skru
leif harald Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Skulle på tur den dagen, og dagen før fikk jeg panser på tåa og jeg jobba i tøfflene, det gjør vondt enda Så da nytta jeg dagen til og skru Har dere ikke om HMS på skolen? (HMS=Heste Mye Styr ) Satser på se deg å bilen på rudskogen i sommeren som kommer?
heltn Skrevet September 25, 2008 Forfatter Skrevet September 25, 2008 Skulle på tur den dagen, og dagen før fikk jeg panser på tåa og jeg jobba i tøfflene, det gjør vondt enda Så da nytta jeg dagen til og skru Har dere ikke om HMS på skolen? (HMS=Heste Mye Styr ) Satser på se deg å bilen på rudskogen i sommeren som kommer? joda, har jo det:P Rekner med det jeg og! håper det:) du og eller?
leif harald Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Skulle på tur den dagen, og dagen før fikk jeg panser på tåa og jeg jobba i tøfflene, det gjør vondt enda Så da nytta jeg dagen til og skru Har dere ikke om HMS på skolen? (HMS=Heste Mye Styr ) Satser på se deg å bilen på rudskogen i sommeren som kommer? joda, har jo det:P Rekner med det jeg og! håper det:) du og eller? Ja eg komme nå uanz, men håpe nå eg har bilen me mg. Ska på Våler o om bilen e klar
heltn Skrevet September 25, 2008 Forfatter Skrevet September 25, 2008 Håper på du har bilen med!! kanskje vi kan stille oss ilag på go-cart`n eller noe
leif harald Skrevet September 25, 2008 Skrevet September 25, 2008 Håper på du har bilen med!! kanskje vi kan stille oss ilag på go-cart`n eller noe ja vis eg lar bilen stå iro, vil kjøra på banen eg
heltn Skrevet September 27, 2008 Forfatter Skrevet September 27, 2008 Update 27september Takk for det:) idag fikk jeg besøk av Ivar og Mikal, takk til dere begge for hjelp og besøk Me tok og demonterte gammle toppen og begynte på den nye Tok 2 ventiler så fortsetter jeg når jeg får tid:) Bilder av besøkk og bilene:
heltn Skrevet September 28, 2008 Forfatter Skrevet September 28, 2008 UPDATE 28september Ble gjort litt idag også etter jobb:) målte opp downpipe, satte topen i motor for og se, og litt annet knask Eksos rørene 3": Har også montert panserlås:
NeonMuffler Skrevet September 28, 2008 Skrevet September 28, 2008 nice, det kommer seg hvilken turbo er det? kina grenrør og turbo eller? skulle hatt større turbo og annet grenrør selv da jeg lader så og si max på den lille turboen jeg har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå