Vegar br. Skrevet Februar 17, 2008 Skrevet Februar 17, 2008 Vegar br. InnleggSkrevet: 27.01.2008 Tittel: Hamret du flippen? har dere ikke platebøyer da? går du produksjon og industriteknikk eller? fett prosjekt! Hei! Hamret den til, grunnen var platebøyer er for kort Ja, går på TiP som det kalles! Kjekt du liker prosjektet! Kristian T Okei, 1.året med andre ord da.. Går 2PiA jeg, 2.året industrimekaniker! Hva skal du gå neste år da?
heltn Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Skrevet Februar 17, 2008 Det blir nok El-Mek! eller maritim:) er greit med TiP, kan lage en hel del deler selv osv:)
Vegar br. Skrevet Februar 17, 2008 Skrevet Februar 17, 2008 Okei, anbefaler deg å gå el-mekk ja.. Stor etterspørsel etter folk, mange arbeidsplasser/yrker innenfor faget, og bra lønn!
heltn Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Skrevet Februar 17, 2008 blir nok det! Håper du følger med videre!
heltn Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Skrevet Februar 18, 2008 Så har jeg fått prs på lakkering, stor sjangse for at jeg slår til med det snart også! full lakkering:) Forslag til farge tar jeg imot, gjerne photshop med den fargen og styling dere mener jeg skal ha! Kristian T
heltn Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Skrevet Februar 23, 2008 Hei! Begynner på toppen ikveld! Mvh Kristian T
MGR Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 bra prosjekt, måtte du modifisere bakfangern noe for å få den til å passe?
heltn Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Skrevet Februar 23, 2008 Hei! Fangeren var på. Da jeg tok den av, såg den ikkje noe serlig modifisert ut!
heltn Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Skrevet Februar 27, 2008 Lite gjort i det siste, 25.02.08 Tok jeg og begynte på toppen, men ingen bilder, skal ut nå og begynne, kamera er med:) Kristian T
Skimmy Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 kan gi deg ett forslag til lakk, HVIT!! er den peneste fargen du kan få på en E30.. må for all del ikke lakke den blå!
chris-e30tic Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 kan gi deg ett forslag til lakk, HVIT!! er den peneste fargen du kan få på en E30.. må for all del ikke lakke den blå! HVIT ,er absolut HELT enig!!!!!!
heltn Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Skrevet Februar 27, 2008 Tja, tror ikkje det? Er så vansklig med tanke på vasking osv. Men takk:)
chris-e30tic Skrevet Februar 27, 2008 Skrevet Februar 27, 2008 Tja, tror ikkje det?Er så vansklig med tanke på vasking osv. Men takk:) jeg har hat en hvit e30 selv og jeg har hat en svart men synes faktisk det er mer arbeid med svart jeg! alt støv syntes med en gang!
heltn Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Skrevet Februar 27, 2008 jeg har hat en hvit e30 selv og jeg har hat en svart men synes faktisk det er mer arbeid med svart jeg! alt støv syntes med en gang! Har vel et poeng, mørke mørke lilla og tenker eg litt på, skal bestille meg m3 front nå. Så jeg får tillpasse den, mens jeg tenker på farger, hehe. Men flott om dere pøser på med forslag:) Litt om det jeg gjør på nå: Skrudd opp skruene. Men lurer på, får ikkje av insuge, tror jeg har tatt av alle muttrene, men prøver og rikke og lirke, men rikker seg ikkje. Noe jeg mangler? Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå