heltn Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Skrevet Mars 18, 2008 Spiritus Sancti InnleggSkrevet: 27.01.2008 Tittel: Elsker de gule lyktene! Hvor kjøpte du de? Kjøpte di via dette forumet:)
heltn Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Skrevet Mars 18, 2008 Skimmy InnleggSkrevet: 27.01.2008 Tittel: nice, mye kosta di lyktne? kostet meg 1300,-
Sweet_Protec Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 Fett med gule lykter da kjøpte du de nye? eller brukt? for hvis du kjøpte de nye så får du sikkert sota til samme prisen eller(A)??? hehe planer om å kjøpe sota fra koed.dk men får jeg de for 1300,- her så er det ikkno å lure på
heltn Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Skrevet Mars 19, 2008 Sweet_Protec InnleggSkrevet: 27.01.2008 Tittel: Fett med gule lykter da Smile kjøpte du de nye? eller brukt? for hvis du kjøpte de nye så får du sikkert sota til samme prisen eller(A)??? hehe planer om å kjøpe sota fra koed.dk men får jeg de for 1300,- her så er det ikkno å lure på Razz Di var brukte tror eg, men glasset ser helt ubrukt ut spør du meg
Sweet_Protec Skrevet Mars 19, 2008 Skrevet Mars 19, 2008 hmm okei... hvor fikk du fatt i de da : P ??? hehe
heltn Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Skrevet Mars 19, 2008 Litt update:) Tok og pusset ned fremme ved bremser og bære armer + dempere. Lakkerte svart men dempere og fjører ble røde. Så lurer jeg på og lakkere pansere svart med en grå sølv stripe som jeg legger svarte dekaler på. Gammle bilen, (første som jeg låmnte bort og kom kræsjet tilbake, kjekt) : Bilen fremme: Før ned pussing: ferdig med lakk: Maskering av panser:
heltn Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Skrevet Mars 19, 2008 Sweet_Protec InnleggSkrevet: 27.01.2008 Tittel: hmm okei... hvor fikk du fatt i de da : P ??? hehe Her på forumet!
heltn Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Skrevet Mars 24, 2008 Lite gjort i påsken pga vert i oslo. Kjøpte meg potte. 2 1/2". Håper det blir grom lyd! Kjekt med aktivitet her inne! KRistian T
Sweet_Protec Skrevet Mars 24, 2008 Skrevet Mars 24, 2008 Fet potte.. 1200kr på torshov?? jeg skal kjøpe meg slik selv bare med DTM Stuss Jeg kan LOVE deg at det blir grom lyd. a_hansen har samme på 525'en sin og HÅHÅ for en fet lyd Gled deg!
heltn Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Skrevet Mars 25, 2008 1300,- Hehe, gleder meg veldi, men lurer på om jeg skal kjøpe meg midt demper av samme type, at ikkje den orginale på bimmeren ødlegger litt? GLeder meg veldi ja:) PLanerer topp neste uke, da blir det montering:)
Sweet_Protec Skrevet Mars 25, 2008 Skrevet Mars 25, 2008 tror ikke det hansen hakke det på sin.. prøv med den på først du før du gjør noe... på min 325 ix skal jeg ha rakt 2x2'' rør bak til den potta der jeg må få tak i en overgang fra en til to rør da men det skal vel alltids gå ann og få gjort lykke til blir futt og fres da du får montert
Sweet_Protec Skrevet Mars 25, 2008 Skrevet Mars 25, 2008 Åssen gikk det egentelig med den panser lakkeringa di??? ''spent''
heltn Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Skrevet Mars 25, 2008 Får prøve, og se og høre, hehe;) Lakkeringa har jeg ikkje prøvd meg på enda. kan bort og ta en titt nå. eller skal det, hehe. Kamera er med!
heltn Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Skrevet Mars 25, 2008 Litt update. Prøvde og tilpasse potten, kjedli og ligge under der og drive på, så må jeg lage meg adapter på skolen eller noe, ble litt stort mellom rom Så festa jeg bensin pumpe, fjerna varme deksel over potta, eller, fjerna seg selv (Kjeks). Mørkt pga sol lyset:( Men her er mellom rommet, noen som har forslag kordan lage adapter? ;: Festa bensin pumpe: Arbeids plass: Her var varme demperen til eksos potta: Pussa ned bak stilling og trommler og lakkerte, bestillt rød lakk til dempere og fjærer: Kjekt at dere følger med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå