Kjell Z3 Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 Da er den litt lavere enn andre tilsvarende E36. Det finnes vel også en utstyrsliste et eller annet std i bilen tror jeg, muligens under baksetet. På min Z3 er også utstyrslisten limt inn i instruksjonsboken eller serviceheftet, husker ikke helt.
turn-in Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 Mål diameteren på et stabstag og sammenlign med ETK. Nærmeste BMW butikk kan opplyse deg om hva bilen ble levert med fra fabrikk.
Superbeetle Skrevet Februar 4, 2008 Skrevet Februar 4, 2008 Mål diameteren på et stabstag og sammenlign med ETK. Nærmeste BMW butikk kan opplyse deg om hva bilen ble levert med fra fabrikk. M-tech stabstaget foran er vel 26/27mm... 316/318 tror jeg ikke har stabstag bak hvis ikke du har m-tech. Jeg har iallefall stag bak, men vet to andre som ikke har det..
Mainn Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Skrevet Februar 4, 2008 Okay, kan jeg spørre hva m-tech-pakken inneholder?
donjuan Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 hva med e30 og sportsunderstell?? er den lavere? evnt. hvor mye?
Torbjørn H Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 Mål diameteren på et stabstag og sammenlign med ETK. Nærmeste BMW butikk kan opplyse deg om hva bilen ble levert med fra fabrikk. M-tech stabstaget foran er vel 26/27mm... 316/318 tror jeg ikke har stabstag bak hvis ikke du har m-tech. Jeg har iallefall stag bak, men vet to andre som ikke har det.. Jeg har det på min ikke-M-tech...
Superbeetle Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 Stabstag bak? Jeg tenkte det var slik slik siden min bil hadde m-tech og stag bak. Mens to biler jeg har sett på har ikke.. De har da også smalere stabstag foran.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå