Ullsokk Skrevet Februar 4, 2008 Share Skrevet Februar 4, 2008 Har en M50B20 jeg skulle hatt pianotråd på, men vet ikke helt hvem som kan ordne det.. Trenger ikke akkurat være i Skien, men helst ikke mer enn et par timers kjøretur hvis det trengs Oslo Cylinderservice ? Får ikke ringt nå heller, er stengt overalt. Og hva pleier sånt å ligge på i pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2008 Bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 jeg vet at o.s.s gjør dette(gjorde det på min blokk) meget fornøyd. husker ikke prisen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2008 Da får jeg ringe de imorra Takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Fant du ut pris, og avstand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 SS Performance da Håvard? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Blokka er vell sendt vekk til Oslo Sylinderservice om jeg ikke tar feil. Pris husker jeg ikke. (for og svare for Ullsokk som virker til dels ikke til stede i tråden) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ullsokk Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2008 Stemmer bra det Fliid. Er hos OSS nå. Blokka må planslipes før det kan gjøres, noe som koster 1250,- og o-ringing med tråd er 2100,- (6 cyl) +mva. Ellers står det meste av priser på siden til OSS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå