diesel_luring Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 jeg kommer.... akkurat fått på sommer sko så den blir fint... håper bare ikke jeg må bytte tilbake. har fått inn et parti med xenon kits som jeg selger til treff pris for 1 laks, dette er meget gode sett har selv brukt de lenge og ikke hatt noe pes.
Dj Feed Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 Visst det ikkje kommer noe annet i veien så kommer kansje eg også!!
///Mysild Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 se her ja... blir jo noen stykker nå (kanskje)
Boddiz Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Skrevet Februar 6, 2008 Jepp ! Og førsteposten er oppdatert og det står nå hvor i landet vi bor i tilfelle noen vil slå følge elns
///Mysild Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 skriv krsand på meg hehe... er jo i helga og da er jeg hjemme du kan skrive "øya" på rabies
marararius Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 Også kan alle møte meg halvveis, for jeg har lang vei, så får vi en liten "road trip" også!
Rabies Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 Ikkeno øya her nei. Er hjemme igjen nå. Fysjameg, innavl og hykklerier... Æsj! kristiansand her og takk.
Boddiz Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Skrevet Februar 7, 2008 Sånn, da var ting rettet på øya må være en intern-spøk, for det skjønte ikke jeg noe av.... Jaja
Rabies Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 Sånn, da var ting rettet på øya må være en intern-spøk, for det skjønte ikke jeg noe av.... Jaja Flekkerøya utenfor kristiansand... Har bodd der. De innfødte er innavla og stokk dumme, skikkelige bygdetullinger selv om de bare bor 15 min fra byen... hehe, low
///Mysild Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 hisøya? nei, bare skriv øya hehe... (flekkerøy) hahah...
///Mysild Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 fant du ikke flere? nei nå må vi gi oss her... får ta resten på msn
Boddiz Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Skrevet Februar 7, 2008 Også kan alle møte meg halvveis, for jeg har lang vei, så får vi en liten "road trip" også! Hadde tatt seg ut med 10 e36 (er vel det de fleste av dere har?) etter hverandre på e18 ja Rabies: kanskje jeg skal skrive flekkerøya da
marararius Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 Også kan alle møte meg halvveis, for jeg har lang vei, så får vi en liten "road trip" også! Hadde tatt seg ut med 10 e36 (er vel det de fleste av dere har?) etter hverandre på e18 ja Ja, det hadde vært tøft da Kommer samlet hele gjengen. Hadde nok fått noen blikk da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå