///Mysild Skrevet Februar 8, 2008 Skrevet Februar 8, 2008 ehhh... går rykter om at det kanskje er drifting med trafikk senteret fra 10 11 tia på søndagen, så de som vil kan jo ta turen der først
Dirty Skrevet Februar 8, 2008 Skrevet Februar 8, 2008 ehhh... går rykter om at det kanskje er drifting med trafikk senteret fra 10 11 tia på søndagen, så de som vil kan jo ta turen der først er ikke det nå i helga a?
///Mysild Skrevet Februar 8, 2008 Skrevet Februar 8, 2008 jo, da også hehe... skal visst være to ganger i måneden
iNthe Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 merkelig hvor mye bimmerstreff det er i sørnorge, eller er det bare jeg som aldri leser om treff i nord? hehe
Cise Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 kommer jeg og en til hvis det passer(mest sannsynlig) kjører begge E36 320i:P er fra grimstad(meg) og arendal(kompis) foresten
///Mysild Skrevet Februar 10, 2008 Skrevet Februar 10, 2008 ikke dumt med treff må jo bare få i gang masse... gøy å treffes og fortelle røverhistorier (særlig fra mandal eller hva inthe?)
Boddiz Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Skrevet Februar 11, 2008 Røverhistorier skal det fortelles ! Førsteposten oppdatert BTW... Ser ut som vi blir en grei gjeng! Kanskje jeg skal prøve å få lånt ett speilreflekskamera og få tatt noen skikkelige bilder av bakhjulstrekkerne den søndagen
///Mysild Skrevet Februar 12, 2008 Skrevet Februar 12, 2008 http://www.fvn.no/ftv/index.jsp?id=7939 type slikt kan de som møter opp tidlig på søndagen kikke på hvis de vil
Dirty Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 http://www.fvn.no/ftv/index.jsp?id=7939type slikt kan de som møter opp tidlig på søndagen kikke på hvis de vil Eller kjøre.. men siden det er Staten som arangsjerer dette. så koster det seff sånn 450,- syns når de først sku dra igang noe for spinneglade sørlendinger, burde det ikke koste noe sa da går det heller utover rundkjøringene i mandal\kr.sand., til det blir gratis
Rabies Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Nå er det vel ikke alltid gratis å sladde i rundkjøringene heller da. Gjerne GODT over 450 spenn Men for all del, det er jo gøy da Prøver litt selv og men min slipper stort sett bare når det regner
///Mysild Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 http://www.fvn.no/ftv/index.jsp?id=7939type slikt kan de som møter opp tidlig på søndagen kikke på hvis de vil Eller kjøre.. men siden det er Staten som arangsjerer dette. så koster det seff sånn 450,- syns når de først sku dra igang noe for spinneglade sørlendinger, burde det ikke koste noe sa da går det heller utover rundkjøringene i mandal\kr.sand., til det blir gratis var det så mye? trodde det var 250 jeg... hmmmm!!
Ad|oS Skrevet Februar 13, 2008 Skrevet Februar 13, 2008 Men med tanke på hvor mange ganger du kan spinne før du blir tatt, så kan det kanskje lønne seg å satse på rundkjøringer likevel... Hehe
///Mysild Skrevet Februar 17, 2008 Skrevet Februar 17, 2008 inthe kommer nok også.... kommer dirty, så kommer inthe... skal tinge de ut haha... men jeg blir å treffe på drifting fra 12 og utover for de som skal opp tidligere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå