Gå til innhold

Bimmerstreff i Kristiansand Søndag 24.feb! BILDER side 10/11

Anbefalte innlegg

• Svar 173
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Folkens øst for Kr.sand må huske at E18 stenges i helgen mellom kr.sand og lillesand, pga veiutbygginga. Så dere må være ute i god tid for treffet, siden det er omkjøring =)

Skrevet

Må desverre komme med den triste nyheten: kommer ikke med min bil desverre :cry: prata litt med min far og han som jeg henta radiatoren hos og lurte på om det var trygt å kjøre når det lekker såpass fra den.. og de anbefalte meg å heller la den stå hvis ikke må jeg fylle hver km eller no sånt.. jaja.. men kommer alikevel da.. sitter bare på med kompisen min.. eller kan prøve å få lurt meg til å låne bmw`en til min far da..hehe.. (320d E46 04mod)

jcleujr331fgtkv0hcyl.jpg

7kpqf0a2yuu16lzu7l2o.jpg

Skrevet

for heller bare ta noen bilder av bilen imorra og vise den herfra da :P fikk da vaska den og på sommerskoa..hehe..

juks? for at jeg kommer i en sånn en? :) hehe.. neida.. fikk ikke låne den så blir nok til at jeg sitter på da.. kjipt.. men for heller ta et treff igjen snart så jeg oxo kan ta med min..

Skrevet

Håper ingen peker å ler når vi treffes i dag. leppa, øyelokk og m-lister kom i posten i går, og skal lakkes, og sommerhjulene ligger på oppbevaring, og jeg fikk bilen nylig, så har ikke fått gjort noe. så go easy on me ;) Kommer en 04 M3 også på treffet.

Skrevet

Morn folkens! Litt småhodeverk fra i går, men dette virker som den perfekte treff-dagen! :) Iallefall ikke så langt i fra når det kommer til været - ikke regn, ikke bløtt på veien osv :) Hvordan er været i kristiansand forresten?

Puleberg: Hvor mye lengre er omkjøringa forhold til vanlige veien? Vi fra Øst er ute i god tid ettersom vi skal møtes i Grimstad kl 15.00.

04 m3?? Dra meg baklengs! Dette blir kanon :)

Noen som har speilreflekskamera forresten? Ta det med! =)

Skrevet

daffen: se på førsteposten, der står det hvor mange som kommer :)

TIL ALLE FRA ØST (Arendal, Grimstad, Skien osv :P )

Vi møtes på parkeringsplassen ved Betania kirke i Grimstad kl 15.00, for å kjøre sammen bort som en skikkelig hær.

721DB3681E1C1029.gif

Det lilla området er der vi møtes, og det grå område er statoil. Sees!

Edit:Når man svinger inn til statoil/maccen fra rundkjøringen så svinger man til venstre for å komme til Statoil, men på høyre siden er det en parkeringsplass og en kirke. Går ikke ann å ikke se det. Er 100 meter fra statoil og 150 meter fra maccen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...