Ron Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 Før: Etter: http://images.bimmers.no/files/sqtmptii4bz03eeq5yuy.
lfossheim Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 Godt jobbet. En meget ren og pen E30.......
oddis Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 Oh yes! Balsam for øyet... Fargen er så som så..
Ron Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Skrevet Februar 5, 2008 Må si den fargen e helt nydelig på E30,den får bilen til å se voksen å ren ut,den rake motsetningen til kawa-grønn,warstheimer orange osv.
Ron Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Skrevet Februar 5, 2008 privat nr sikkert,siden det står 325 på det nye..
ES Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 Ja tenkte det samme.. Bare i sløve Norge vi ikke kan ha slikt gitt
Sandersen Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 strøkent, står respekt av det. men 1 ting og sette fingern på, hva i svarte harn gjort med bakplata? syntes ikke at han skulle ha bygd ut der, skulle eller hatt langt skilt.. men nå er jeg litt sær kanskje på slike ting.. hehe
EirikL Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 Bilen er tysk og ruller i Sachsen. Den er presentert på http://www.e30.de/. Nydelig bil
Rotty Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 strøkent, står respekt av det. men 1 ting og sette fingern på, hva i svarte harn gjort med bakplata? syntes ikke at han skulle ha bygd ut der, skulle eller hatt langt skilt.. men nå er jeg litt sær kanskje på slike ting.. hehe Joiner den klubben jeg å da
Odd-M Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 strøkent, står respekt av det. men 1 ting og sette fingern på, hva i svarte harn gjort med bakplata? syntes ikke at han skulle ha bygd ut der, skulle eller hatt langt skilt.. men nå er jeg litt sær kanskje på slike ting.. hehe x2 Forøvrig en nydelig bil. Fargen er rålekker!
Rabies Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 Oh yes! Balsam for øyet... Fargen er så som så.. Øy! Den fargen er ganske lik som min så ikke diss du hehe Liker hele bilen jeg. Inkludert fargen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå