kje Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 Dette er RH felgene æ nevnte. De er veldig like AC Schnitzer's, men er litt mindre form på eikene... Ser ikke forskjell på avstand=)
Oil drop man Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 Jeg likte de ikke,men dette er jo smak og behag,hvis du synes de er fine,så må da det være viktigst.Jeg liker forøvrig disse på E34. AC type 2.....sånne skal jeg ha Dette er AC kopi,kjøpte de hos GS bildeler for 8 år siden,men de selges fortsatt,pene felger som passer bra på E34 og E39.Noen år siden jeg solgte både bil og felger nå,men jeg vet at bilen rullet på samme hjula for ett års tid siden,så kvaliteten er sikkert bra også.
bård Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 Rå, råere......Råest: http://www.rodyont.com/pic/car_060603052851.JPG BBS RX2 Stemmer for disse, men de heter RC og er flere typer RC, disse på bildet samt en verson av de som ikke er skrudd, og en verson som minner om rs felgen bare flat bane og andre eiker, kom vel til e34/e39.
camxer Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Skrevet Februar 8, 2008 Jeg er rett og slett forelsket i AC Schnitzer type 2, men jeg finner de ingen plass. GS har de ikke i nettbutikken til e34 og jeg har ikke lyst til å bruke langt over 10K på felger med dekk. Det blir litt feil hvis felgene kostet mer enn en tredjedel av bilen... Ser ut som at jeg må glemme de felgene som jeg tenkte å kjøpe, bilen min kommer til å se ut som en opel calibra eller noe med de på... Er det noen som kjenner noen som vil selge AC Schnitzer type 2 felger med ok dekk? Er ikke helt overbevist til å handle dekk og felg via internett, blir det ikke dyr frakt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå