menoltp Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 heisann jeg lurte på hvor ledningen fra radioen ender opp henn? har e34-1989 520i og ja, jeg vet den starter ved spilleren lurer også på hvorfor den må være koblet i for å slå på spilleren? tenkte først at d var noe finurlig med pluggen, men da jeg klippet ledningen så slå den seg fortsatt ikke på. surret dm sammen og null problem. lurer på om den fostyrrer signalet fra forsterkerne så har tenkt å bytte den ut. er noe blafring i subben og front høytalerne som er koblet på forsterkere. kunne såklart vært signalkablene, men det var ikke slik tidligere, derfor blir de 2.pri og spillern 3.pri i utbytting. foresten ny spiller, noe pioneer-ikke-så-avansert-greier. dette har også noe sammengheng med dynamoen, men tror ikke det er denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 Bumper deg Magnus;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Februar 5, 2008 Share Skrevet Februar 5, 2008 sikringsboksen, om du tenker på org ledning med 12v spenning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
menoltp Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 sikringsboksen, om du tenker på org ledning med 12v spenning. nei, sikter til signal. d du må ha for å høre på radio liksom det er en grå hul kabel som går nånsteds Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå