Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som har kjøpt midtarmlene hos GS/BMW?

Bestilte meg et nytt armlene i skinn, svart fordi det jeg hadde var i stoff og ikke passet inn i mitt svarte skinnintr.

Fikk meg en overraskelse da jeg åpnet pakken, armlenet var like lyst som det jeg hadde i stoff samt "skinnet" virket helt forskjellig i forhold til resten av interiøret mitt. Det lukter heller ikke skinn viss det har noe å si :?

Er dette som er "svart skinn" eller har jeg rett å slett fått feil?

Har ringt GS kontinuerlig siden jeg kom fra jobb uten å få svar.

Lite lyst å betale 20% i returgebyr fordi svart skinn tydligvis ikke er svart skinn..

Spørsmålet er altså, ble E36 levert med 2 typer svart skinn? Noen som har bilde av E36 med svart midtarmlene?

ekwm8a8ukgh1p5fclch8.jpg

Skrevet

xrshn2pfoxvfp5s7xsef.jpg

Her er bilder av hvordan det så ut i min bil...

Kan nesten se ut som at det er veldig "tørt." Smøre det inn med noe skinnpreparater, men kan bli vanskelig å få levert det tilbake. Så kanskje best å prøve å ringe igjen i morgen

Skrevet

ja skal uansett ringe før jeg evt fåretar meg noe, men siden de har stengt for dagen tenkte jeg å diskutere det litt her.

Noen som har behandlet sånn lyst skinn og fått det mørkere og blankere?

Skrevet

hva betalte du? er mest sannsynlig ikke ekte skinn. er nåkk noe feil var helt rett farge den jeg bestilte hvertfall. men du har en billigversjon i skai og en "ekte" i skinn spørs hvem av de du har kjøpt.

Skrevet

Du kan velge mellom 2typer skinn i armlene ja, kunstskinn og lskinn/lær. DU har sikkert fått kunst skinn.

Svart skinn er jo likt som på setene. Så du har sikkert fått feil!! Bare ring og fortell dem det, så bør de være villige til å fikse dette.

Skrevet

ja, nå er det på vei tilbake til GS. Snakket med de på telefon idag, og fikk vite at det var kunstskinn, og at skulle jeg ha skinn ville det koste meg flere tusen.

Sååååååå.. 120kr i frakt for å sende det tilbake, og så trekker de vel meg for kr 200 for å levere tilbake feilbestilt vare..

Hurra. Ernie: du må ha en sånn konsoll først.

Ramsen: Hallo ja! Er det egentlig til E46? Kjem uansett fredag å kika på det for å sjå om det passa. Akkratt sånn farge som passer min bil;)

Noen som vet om E46 armlene passer til E36??

Skrevet

Ej trur den er til e46... kjøpte komplett skin interiør til bilen min, å so følgte armlene med... men har du bilde av de armlene du har.. so ser ein om det er like feste på det;) ej greie ikke å sjå det på dei bilda so ligger her, men har du bilde slik at ein kan sjå feste på det?? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...