Falc0 Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 Ønsker å kjøpe en passende vinge til min BMW E36 Sedan. Prisklasse opp til 3000,-
Ad|oS Skrevet Februar 5, 2008 Skrevet Februar 5, 2008 Hør med "inthe" her på forumet. Han selger M3GT-vinger (har hvertfall gjort det). De ser veldig bra ut på E36...
Falc0 Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Skrevet Februar 6, 2008 Hør med "inthe" her på forumet. Han selger M3GT-vinger (har hvertfall gjort det). De ser veldig bra ut på E36... M3GT vingen, er det den dobble? For den har jeg ikke sansen for :S
iNthe Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 den er 2 delt ja, en liggende på trunken, og en som er høyere.. men greit om du ikke har sansen for dem
Falc0 Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Skrevet Februar 6, 2008 den er 2 delt ja, en liggende på trunken, og en som er høyere.. men greit om du ikke har sansen for dem Ja, styling er jo stort sett en smaksak da Jeg har en ting for litt høyre firkanta vinger jeg, sånn som Rieger Infinity 2 vingen. Liker den veldig godt, noen som har den eller no lignende til salgs så er jeg veldig interessert Men kom gjerne med forslag om andre vinger, om dere skulle ha en til salgs
Dirty Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 Jeg har , venter på en bestilling med m3 Gt vinger. send pm så blir du med. FORT deg
Falc0 Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Skrevet Februar 8, 2008 Er desverre ikke noe begeistret for M3GT vingen, ellers takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå