haavard Skrevet Februar 8, 2008 Skrevet Februar 8, 2008 pink racing? me have done them all...the girls that is... Not me. tja.. du er vel i en alde man liker å forske og teste ut? Du kan jo prøve ut alle jentene? og om du finner ut at ingen av dem passet for deg går du over til gutter igjen vet ikke hvem den var retta til.... Vedder høyre lommerusk på at han siktet til deg.
Astri Skrevet Februar 8, 2008 Skrevet Februar 8, 2008 men kan sikkert ordne noe;) Hehe, neitakk eg trur eg står øve den du!
Azeton Skrevet Februar 8, 2008 Skrevet Februar 8, 2008 men kan sikkert ordne noe;) Hehe, neitakk eg trur eg står øve den du! hehe, Hadde jeg vært deg ville jeg også stått over også.. Meg derimot! oij oij.. Jeg er så nydelig at speilet elsker meg
Astri Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 men kan sikkert ordne noe;) Hehe, neitakk eg trur eg står øve den du! hehe, Hadde jeg vært deg ville jeg også stått over også.. Meg derimot! oij oij.. Jeg er så nydelig at speilet elsker meg Hehe, det e bra, for då e du jo for opptatt te å bry deg om damer høres det ut som .
Azeton Skrevet Februar 9, 2008 Skrevet Februar 9, 2008 Tar godt vare på de(deg) jeg Men kan fortsatt ikke noe for at speilet liker meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå