|Ole| Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Har hort att man maa borre i blokka for aa faa olje uttaket til turboen?? finst ikkje det andre maater aa gjere det paa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragge Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 er ikke helt sikker her, men tror man kan ta olje fra ojlefilterhuset. tror det er 3 uttak, og at 2 av dem går til ojlekjøleren, mens det 3dje står en bolt i. HUSK!! Jeg vet ikke om dette er riktig, så dobbeltsjekk om det går! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 ta fra oljetrykksbryteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 eg meinte returen seff... den gaar vel aa slenge i bunnpanna?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 over oljenivået ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Som PPF sier: "Notera att returen går in UNDER oljenivån, det fungerar tack vara den stora dimensionen på returen. Funkar perfekt!" Retur er 19mm innvendig og 25mm utvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 eg trur eg bore i blokka eg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2008 hmm...fleire forslag til kor eg legge retur?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 hmm...fleire forslag til kor eg legge retur?? Sånn gjorde jeg på en jeg hadde. Tok ut nivå giveren fra bunntroa under dynamoen,laget en overgang så jeg kunne skru på et rør der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Som PPF sier: "Notera att returen går in UNDER oljenivån, det fungerar tack vara den stora dimensionen på returen. Funkar perfekt!" Retur er 19mm innvendig og 25mm utvendig. dette er jo fra en m50, men på en m20 blir det litt annerledes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Februar 8, 2008 Share Skrevet Februar 8, 2008 Sånn gjorde jeg det oxo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå