ParamedicX5 Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 SOLGT !! Selger ett sett med 4 stk. 8x18" M5-replica hjul. Kun en uke gamle og SOM NYE! Et35 (foran) og ET20 (bak) PERFEKT for E90-serie, men går fint på endel annet BMW. Kun felger, som ligger klare for levering (løse). Send mail: engely@online.no Kun kr. 2900 for alle fire! - Dette er billig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 2900,- for alle for felgene? Vet du hvordan disse passer på en 90 modell av en E34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 2900,- for alle for felgene? Vet du hvordan disse passer på en 90 modell av en E34? Det går fint...men du må slenge på en spacer foran på 15 mm, men det koster jo ikke stort i dag. Så er du i mål. Et20 er jo 5-serie impress, så det er kun foran du trenger å få de litt lengre ut, men d ordner spaceren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Og hvor får jeg tak i denne spaceren, og du er helt helt sikker på at det er alt jeg trenger for og få de til å passe rundt om? Og 18" blir vel perfekt på bilen? men hva slags dekk dim må man ha på dekkene da? 225/18/40? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 Og hvor får jeg tak i denne spaceren, og du er helt helt sikker på at det er alt jeg trenger for og få de til å passe rundt om? Og 18" blir vel perfekt på bilen? men hva slags dekk dim må man ha på dekkene da? 225/18/40? Eller? Ja, 235/40-18 eller 225/40-28. Du kan jo også bruke 225/45-18 om du vil ha litt høyde/komfort. Spacere selger de bl.a. på Biltema. Felgene ligger hos en dekkforhandler 60 m. fra Biltema i Bærum, så passer jo bra og hente de samtidig. Forøvrig koster de ikke mange kronene. Det vil bli helt perfekt med to slike foran, bak passer felgene rett på uten spacer. Evt senterringer får du der du monterer felgene på bilen, når du har dekk. Gode priser på dekk der felgene ligger, for du sikkert også. www.dekk1.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 det var 2900,- for alle 4? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 det var 2900,- for alle 4? Ja, og de er kun 8 dager gamle. Som nye,- trenger kun en vask. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viplash Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Klart og gjøre de så møkkete på kun 8 dager assa? Sender deg en PM jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Biltema selger kun spacere i 3 og 5mm... Schmiedmann.no selger 16mm spacere(og mange andre) til rundt 350kr for et sett.. Du må vel også ha lengre hjulbolter til disse spacere.. Men uansett, BILLIGE felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 De er nå SOLGT !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg