Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg sitter her og klarer ikke å bestemme meg for hvilket effektanlegg jeg skal ha. Er en BMW 325i E36 Sedan 93-model.

Har ombygd bilen min fra en 316i til 325i. Har fått papirer fra biltilsynet om godkjenning ;-) Så må bare få byttet senke fjærer og effektanlegg, har bestilt H&R 40/15 senk.

Så var det store spørsmålet, effektanlegget.

Har sett rundt om kring og vurderer Supersprint, men noen som har anbefalninger for dette eller andre effektanlegg?

Mvh

Bjørn

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Scorpion ha vel problemer med lydkravene etter hva jeg har forstått.. har scorpion selv og det har nå gått gjennom eu..

Scorpion.. Definitivt RÅEST lyd.. Det er brumming fra 500-3000.. 3000-5000 er det lite lyd.. 5000 ---> snerrende kvass lyd.. Eisenmann blir "spedt" i forhold

Skrevet

Hva med et gruppe-m anlegg beregnet for e46 m3. Har planer om et slikt når bilen, e36 det også, er bygget om til m3, må vel muligens modifisere litt på reservehjulsbrønnen og lage nye fester, men heftig lyd blir det hvertfall:)

Skrevet

Porsche boxter eksos blir også fin lyd i :) spess på 6'erne, har det på min.. til og anbefale! litt dyp rein brumling, veldig jevnt og fint.. syntes ikke bilen skal høres ut som den har 400hk når den ikke har det.. min mening da men..

Skrevet

synes og det er litt snodig når biler med f.eks en 1.4l brøler som en hissig m3. ;)

men det irriterer meg litt når 8'ern i bmw'n min høres tammere ut enn gammal granadan..

Skrevet

noen som har testet supersport?

Er det finere lyd i rustfri? Og med fin lyd mener jeg ikke sånn japselyd, men at man kan kjøre bil uten å bli gærn i hodet av lyden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...