The StigMeister Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 Det jeg lurer på er om disse one block lyktene er justerbare, slik at man kan justere fjærn og nærlys hver for seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 De er nok ikke det. Kan ikke stille på lyktene fra kupe'en... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 De er nok ikke det. Kan ikke stille på lyktene fra kupe'en... Mener da ved å skru på selve lyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 På mine inpro lykter, så kan jeg justere lyktene opp og ned inne i kupeen. Er det ikke bare å sette over justeringsmotoren over til oneblock lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 6, 2008 Share Skrevet Februar 6, 2008 På mine, som var så å si identiske med disse måtte man skru på festene til selv lykta for å justere høyden på lyset... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2008 Noen som har erfaringer med disse lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 Har hat samme dritt lykter bare i crom,produsert i et eller annet jalla land,må koble om noen ledninger å Elektrisk justering er det ikke på dem,lyser dårlig på dagtid å dugger noe sykt,så dem ble kastet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2008 one block og de ifra Delights er ikke de samme lyktene. Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 7, 2008 Share Skrevet Februar 7, 2008 De fra Delight som jeg hadde så helt like ut, bortsett fra at det rundt bliklyset ikke var oransj. Hadde de hullene til ekstra dioder også... Som sagt, ikke el.justering og ringene lyser svakt i dagslys. Mine dugget i det minste, og var veldig godt fornøyd med lysstyrken. Minuset der var at du hadde en veldig klar kant som "kutter" lyset i toppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2008 De fra Delight som jeg hadde så helt like ut, bortsett fra at det rundt bliklyset ikke var oransj. Hadde de hullene til ekstra dioder også...Som sagt, ikke el.justering og ringene lyser svakt i dagslys. Mine dugget i det minste, og var veldig godt fornøyd med lysstyrken. Minuset der var at du hadde en veldig klar kant som "kutter" lyset i toppen De lyktene er ganske like ja, men "one block" lyktene lyser veldig bra ifra "ringene" da! Så er vel en viss forskjell der vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2008 Her står det at de kan justeres inni kupeen. Er samme lyktene "You get super white LED Angel Eyes Headlights for BMW E36 Saloon with Facelift Design. IMPORTANT: These headlights are already prepared for electrical regulator. They directly fit to your BMW E36 without any changes at the carossery, the connectors are normed so you do not even need to cut any cables. Best quality at best price! Absolutely new and originally packed" http://images.google.no/imgres?imgurl=h ... %26hl%3Dno Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2008 Står at de er veldig bra med xenon http://www.carzone.dk/shop/angel-eyes-bmw-3092p.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå