Ad|oS Skrevet August 7, 2008 Skrevet August 7, 2008 Noe nytt? Blitt noe polering i det siste? Tviler i grunnen litt, men kunne jo vært på tide
Oslo-power Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 Jo da magne.. Tusen takk fordi du lurte meg til å kjøpe den jævla e30 325`en som jeg har forelska meg i Har stått jævlig lenge nå men har enderlig begynt med den.. Og en ting jeg lurer veldig på... Hva faen har skjedd med det jævla taket som koster meg over 10 laken å fikse?? Men hva gjør man ikke for en fin e30 (blir vell kanskje fin) Lykke til med ditt prosjekt iallefall
Ad|oS Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 Ble kjøpt av dirtydicky her på forumet. Tror jeg har et par liggendes dersom du er interessert. Send i såfall en PM
Søreng Skrevet August 8, 2008 Skrevet August 8, 2008 Ble pent med splitterne, men bilen trenger virkelig litt lakkomsorg! Må også få på plass panseret snart.. Vet jo aldri, plutselig sitter du med det i ansiktet.. Sikkert ikke så spennende
Simen! Skrevet Februar 26, 2009 Skrevet Februar 26, 2009 Va sher med denne for tiden tro?? Utrolig pen bil
lloydsb Skrevet Februar 27, 2009 Skrevet Februar 27, 2009 pen bimmer! håper bare de framlyktene, og baklyktene er byttet ut til org m3 lykter ødelegger hele front med de framlyktene! skamme seg!!
so3nd Skrevet Juli 9, 2012 Skrevet Juli 9, 2012 noken så er intressert i å sjå koss bilen ser ut i dag?
carlhaakon Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Husker jeg digga denne bilen her, tror den ble solgt til en i Oppland området her jeg bor, ble såå skuffa da jeg så den i byen her. planer om og bygge den opp igjen eller?
so3nd Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 nei off, heile bilen e ihjelrusta så gidde ikkje begynna på an, men har planar om å skifte for- og bakstillinga over til 318is'n, og fikse motoren eller kjøpe ny og hive inni den andre:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå