marararius Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 Ja, nå har tiden kommer for at jeg har begynt å kikke etter nye sommerfelger på BMW'n. Men er usikker på hva jeg vil ha, så om noen vet hva som passer bra på, så skriv Vil ha 18", og gjerne med kant. Også forslag til hvor jeg kan kjøpe/ bestille tas godt imot Bilen skal hel- lakkeres diamantsvart.
Rabies Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 Kanskje få med ca. hvor mye du har tenkt til å bruke...
marararius Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Skrevet Februar 6, 2008 Jepp, det hadde ikke vært dumt Hehe.. Ikke mye over 10 000.
Rabies Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 Hmmm... Mye fint i den prisklassen. Hva med Replica ACS type III. De syntes jeg er jævlig tøffe i hvertfall...
marararius Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Skrevet Februar 6, 2008 Hmmm... Mye fint i den prisklassen. Hva med Replica ACS type III. De syntes jeg er jævlig tøffe i hvertfall... Bilde?
Ad|oS Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 Du kan jo prøve å finne deg et sett med brukte BBS CH om ikke mener de er oppbrukt. Ser veldig bra ut på både E36 og E46. Her er en annonse: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7 ... hlight=bbs
marararius Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Skrevet Februar 6, 2008 Du kan jo prøve å finne deg et sett med brukte BBS CH om ikke mener de er oppbrukt. Ser veldig bra ut på både E36 og E46.Her er en annonse: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=7 ... hlight=bbs Ja, er ikke dumme de, men har lyst på kantfelger.
marararius Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Skrevet Februar 6, 2008 ACS TypeIII: Ja de ja De har jeg faktisk tenkt på, og liker de vedig godt.
marararius Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Skrevet Februar 6, 2008 Har disse nå, i 17", men vil ha 18". Er også litt kantkjørte, og ikke helt fine, så derfor bytter jeg. Så disse selges billig om noen er interessert.
Dj Feed Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 Ja, nå har tiden kommer for at jeg har begynt å kikke etter nye sommerfelger på BMW'n. Men er usikker på hva jeg vil ha, så om noen vet hva som passer bra på, så skriv Vil ha 18", og gjerne med kant. Også forslag til hvor jeg kan kjøpe/ bestille tas godt imot Bilen skal hel- lakkeres diamantsvart. Disse felgene står på min e36, og eg syns dei passer bra, og det er litt byggekant på dei!! Det er 18" veit ikkje pris!!
Rabies Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 Det er schnitzer i hvertfall (evt. replica) Vet ikke typen men regner med replicaene ligger i samme prisklasse som typeIII.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå