Beamer Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 Instrument til E34 530i V8. 600,- Har ellers diverse interiør og eksteriør og understell etter at jeg ribbet en 530i. Spør hvis du lurer på om jeg har noe du trenger.
menoltp Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 har du noe bilde av dørtrekkene foran på den?
Astri Skrevet Februar 6, 2008 Skrevet Februar 6, 2008 Eg trenger girkule og belg. Har du bilde av dei?
Beamer Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Skrevet Februar 7, 2008 Skal fikse bilde av dørtrekk i morgen kveld. Girkule og belg er jeg ikke helt sikker på om jeg har, men får sjekket det også i morgen kveld.
S.Hafsmo Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 har du tank/motor til lyktespylere? (separat tank som ligger under/bak høyre frontlykt). hva slags farge er det på karosseri delene? skulle gjerne hatt et koffertlokk i rette fargen. så trenger jeg høyre frontlykt og spreder, samt venstre speil.
Beamer Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Skrevet Februar 7, 2008 Har viskermekanismen ja, men den er litt slarkete(typisk) og så må det skiftes et stag. Har noen spylertanker liggende, så skal se om noen er riktig. Koffertlokk har jeg dessverre ikke(en av grunnene til at den var blitt en delebil ) Har høyre frontlykt(uten smil), men klarer ikke å komme på hva en spreder er Og venstre speil skal jeg ha, i sort farge.
BimmerKing Skrevet Februar 7, 2008 Skrevet Februar 7, 2008 Spreder = Grøftelys Hmmm, hva skal du ha for den viskersaken ink frakt da? Send meg gjerne en PM.
Beamer Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Skrevet Februar 8, 2008 Det passer, men kan ikke garantere at du får alle funksjonene i instrumentet. Spørs på en av kontaktene som kan mangle noen ledninger. Det manglet i alle fall på min 520, så jeg tok den kontakten som sto i 530'n og koblet på istedet, da fungerte alt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå