Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Instrument til E34 530i V8. 600,-

wc7h3bxsjeimiz3s2ijb.jpg

x1r222o59dcdq1wf0i7f.jpg

Har ellers diverse interiør og eksteriør og understell etter at jeg ribbet en 530i. Spør hvis du lurer på om jeg har noe du trenger.

Skrevet

Skal fikse bilde av dørtrekk i morgen kveld.

Girkule og belg er jeg ikke helt sikker på om jeg har, men får sjekket det også i morgen kveld.

Skrevet

har du tank/motor til lyktespylere? (separat tank som ligger under/bak høyre frontlykt). hva slags farge er det på karosseri delene? skulle gjerne hatt et koffertlokk i rette fargen.

så trenger jeg høyre frontlykt og spreder, samt venstre speil.

Skrevet

Har viskermekanismen ja, men den er litt slarkete(typisk) og så må det skiftes et stag.

Har noen spylertanker liggende, så skal se om noen er riktig. Koffertlokk har jeg dessverre ikke(en av grunnene til at den var blitt en delebil :) )

Har høyre frontlykt(uten smil), men klarer ikke å komme på hva en spreder er :) Og venstre speil skal jeg ha, i sort farge.

Skrevet

Det passer, men kan ikke garantere at du får alle funksjonene i instrumentet. Spørs på en av kontaktene som kan mangle noen ledninger. Det manglet i alle fall på min 520, så jeg tok den kontakten som sto i 530'n og koblet på istedet, da fungerte alt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...