Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjå her ja, kjekt du bles liv i tråden igjenn, blir kjekt å følge med her utover :)

Skal ikkje du valse/knekke kanten bak på buen før lakk?

Skrevet

=)

Jo, jeg skal ut på verkstedet å styre litt nå. Bla sette på bakstillinga. Se om jeg får lånt ei valse iløpet av morradagen, så jeg får gjort det..

Noe tips på om jeg evt burde klisse på noe greier inni bua etter valsing?

Skrevet
=)

Jo, jeg skal ut på verkstedet å styre litt nå. Bla sette på bakstillinga. Se om jeg får lånt ei valse iløpet av morradagen, så jeg får gjort det..

Noe tips på om jeg evt burde klisse på noe greier inni bua etter valsing?

Trur eg ville ha satt det inn med tynn linolje eller "penetrant, som trekker godt inn i små plassar, deretter beskytta heile innknekkinga med karrosserikitt eller Teck7..

• 3 weeks later...
Skrevet

litt OT. vet du hvordan det er å montere m3 bredding av glassfiber? bare noe drit, eller er det mulig å få dette fint(brukbart)? går det ann å lime dette eller må det poppes fast?

Skrevet
litt OT. vet du hvordan det er å montere m3 bredding av glassfiber? bare noe drit, eller er det mulig å få dette fint(brukbart)? går det ann å lime dette eller må det poppes fast?

Har aldri gjort det. Men jeg ville klissa på masse lim, deretter skrudd fast med selvborrende skruer. Og tatt ut skruene når limet har tørka. Og valse de orginale hjulbuene ut til kanten på glassfiberen så det blir en slags innerskjerm..

Men jeg vil vel anbefale å sveise på stål. Blir hakket bedre det..

Skrevet
Hvordan går det med lakkeringen? :)

Lakkeren skal ha "befaring". Han skal se på bilen først. Og jeg blei kalt tilbake til militær driten i 3 f*ings uker..

Så vi får se.. Om en mnd begynner jeg å tjene penger igjen. Da blir det fart på sakene håper jeg..

• 2 months later...
Skrevet

GODT NYTT ÅR. :mrgreen:

Her må det skje noe. Må selge E30even oppi der og spandere løftebukk. :wink:

Ellers er del vel lite som skjer her ??

Kan låve at innen 2011 er omme, skal denne 310 M3en virke. Ja for 320 som er plage så mye om til M3, er 310, he he.

Fredrik skal snkkre garasje, og jeg bygge bil. For se hva det kommer ut av det :applause:

Skrevet
Hvordan går det her? Godt nyttår forresten. :)

Godt nyttår ja! Hehe, lite som har blitt gjort. Har bestillt litt powerflex osv småtteri.

Er som m3 Yngve sier. Jeg skal bygge garasje for han. Han skal bygge bil for meg;D Hehe

GODT NYTT ÅR. :mrgreen:

Her må det skje noe. Må selge E30even oppi der og spandere løftebukk. :wink:

Ellers er del vel lite som skjer her ??

Kan låve at innen 2011 er omme, skal denne 310 M3en virke. Ja for 320 som er plage så mye om til M3, er 310, he he.

Fredrik skal snkkre garasje, og jeg bygge bil. For se hva det kommer ut av det :applause:

Godt du sa det. Full eller ikke, der har vi det på papir! Haha :lol:8):applause:

• 4 weeks later...
Skrevet

En liten update.. Har sandblåst litt understell, fått diverse foringer i posten. Skal bestille KW snart.

Holder også på å flytte verksted. Pusser opp der også. Gipser en vegg, maler alt hvitt. Får opp flere lys osv.. Har tatt masse bilder, men mobilen min tok kvelden. Så skal se hva jeg får tatt imorra..:)

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...