Spiritus Sancti Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Haha, litt av en diskusjon her i tråden min.. Kommer med noen bilder imorra av både min og ylindgren sin e30 m3 som står hos meg.. Det blir børst:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
95932148 Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 Ja sorry..blei mye OT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW89 Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 jepp sory. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Hehe, det går bra det:p Bare koselig det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Oktober 20, 2008 Share Skrevet Oktober 20, 2008 Haha, litt av en diskusjon her i tråden min..Kommer med noen bilder imorra av både min og ylindgren sin e30 m3 som står hos meg.. Det blir børst:) Dårlig med bilder av de 2 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Oisann.. glemte det:P Bilder kommer i kveld mest sansynlig.. Har bursdag i dag også faktisk, 19 år og greier.. Noen som har f eks et svart gulvteppet i gave til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 gratis med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Oktober 21, 2008 Share Skrevet Oktober 21, 2008 Grattis med dagen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Takk takk! Bilen selges for 50000.. INKL MASSE GROMDELER!! Salgstråd: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=9 ... ht=#931001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 ser ut som om du har ørlite granne camber bak spesielt på det første bilde dette blir jo knall! når blir det lakk på den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 ser ut som om du har ørlite granne camber bak spesielt på det første bilde dette blir jo knall! når blir det lakk på den da? Det der er ikke hans bil, det er karosseriet som ylindgren skal selge =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 viste jo det da.. skulle bare se om du mærka det kanskje jeg skal kjøpe det da ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Oktober 22, 2008 Share Skrevet Oktober 22, 2008 Detta blir rått er det orginale sjermer du bruker eller? Var planen å gjøre noe sånt med en 2 dørs endag så lurer på on det var mye knot med å montere baksjermene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Hehe, yngve sin den det er bilde av her ja.. Min blir lakkert når jeg har front/bakfanger, sideskjørt og bur:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Detta blir rått er det orginale sjermer du bruker eller?Var planen å gjøre noe sånt med en 2 dørs endag så lurer på on det var mye knot med å montere baksjermene? Takk. Ja, alt er orginalt.. Skjermene er det ikke jeg som har satt på. Ikke noe problem for opprettere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå