Spiritus Sancti Skrevet Desember 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2008 Det koster penger igjen da.. Men vi får se hva det blir.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Desember 28, 2008 Share Skrevet Desember 28, 2008 745 turbomotor Sorry OT, får jeg bli Member of Roadkill Racing? Tok en katt med forhjulet i 70-80kmt for litt siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Desember 28, 2008 Share Skrevet Desember 28, 2008 Likte lyktene dei var så og sei det styggeste eg har sett, dvs lysa i lyktene da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2008 Ja, drit stygt.. Skal vekk med alt det der:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2008 Hoffameg, sitter her å tenker på "banebilen".. Hadde vært rått å fått på m3 skjermer og bredda de noe jævlig.. Hehe, men jeg tror jeg får vente til e30'n denne tråden handler om er ferdig (ikke det at den noen gang blir 100% ferdig da).. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Desember 28, 2008 Share Skrevet Desember 28, 2008 Hoffameg, sitter her å tenker på "banebilen".. Hadde vært rått å fått på m3 skjermer og bredda de noe jævlig.. Hehe, men jeg tror jeg får vente til e30'n denne tråden handler om er ferdig (ikke det at den noen gang blir 100% ferdig da).. hehe hehe, hadde vert kult. Men hva skal du på rudskogen osv da. du kan jo ikke bestemme deg for hvilken bil du skal kjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2008 Hm, har en 3-aksla henger, så det burde være plass til begge bilene på den Kanskje ikke heeelt lovlig bak Hiace'n men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Desember 28, 2008 Share Skrevet Desember 28, 2008 Hm, har en 3-aksla henger, så det burde være plass til begge bilene på den Kanskje ikke heeelt lovlig bak Hiace'n men du får kjøre en så kan madammen kjøre den andre, men du har fortsatt 2 biler å velge mellom på banen, sykesykemann Få ferdig "m3"en hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Desember 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2008 Haha, dama har bare mopedlappen:P Finner nok ut av noe.. Blir ihvertfall "m3'n" i sommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Desember 28, 2008 Share Skrevet Desember 28, 2008 Haha, dama har bare mopedlappen:PFinner nok ut av noe.. Blir ihvertfall "m3'n" i sommer.. Hehe, ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Desember 28, 2008 Share Skrevet Desember 28, 2008 faen til prosjekt dere har da Tror en m30b34 motor hadd vært gromt neddi den e30 Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristianbmw Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Håper e30'en blir anonym stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Ble e36`en din solgt til Haugesund Spiritus? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Hehe, 316'n var god da! Blei det for mye å gjøre med den for å få den ordentlig igjen? Har ikke noen bilder av den da?Takk, takk:) Jeg har bilde av den, i sandfella på rudskogen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan327t Skrevet Desember 29, 2008 Share Skrevet Desember 29, 2008 Så den forresten i Horten her om dagen, med to svæære tusenmetere foran. Det var noe av det mindre pene jeg har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå