Tekko Skrevet Januar 1, 2009 Share Skrevet Januar 1, 2009 Nå må du få no fortgang her manvik Skruing før nyttårsfeiring ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2009 Ikke mye altså.. Har bytta takluka på m3'n, og skal til og sveise igjen takluka på den nye. Har lagt inn gulvteppet og satt i midtkonsoll.. Ikke noe særlig og ta bilde av enda egentlig.. Får vel begynne på motor osv snart også vel:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tekko Skrevet Januar 1, 2009 Share Skrevet Januar 1, 2009 Hehe oki Venter bare på en pakke fra koed nå så er bilen på sine alle 4 igjen Da mån ut å lufte seg en god tur ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2009 Venter på en pakke fra koed selv. Og en fra GS:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Hvordan går det med M3en? fått litt deler montert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 Venter fortsatt på masse fra både koed og GS.. Har også bestillt bakfangere til m3'n og litt småtteri til banebilen.. Kommer update snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 3, 2009 Share Skrevet Januar 3, 2009 Ok,ja disse pakkene kan ta si tid men de kommer vell snart Blir du med m3 yngve opp til ACR ?Jeg skreiv til han om og sitte på..men det er vell mange som maser om d kan sponse litt racefuel til han isåfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 3, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2009 Vet ikke om jeg blir med, har snakka litt om det men.. Vi får de, skal ikke se bort ifra det. Hehe Tok av innsuget og oljekjøler.. Fikk plutselig jævlig vondt i ryggen, får det innimellom:P Så da gadd jeg ikke mer i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 Er noe dritt og bli plaget med ryggen jeg måtte gi meg som forskalings snekker i en alder av 24 pga av det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 4, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2009 Såpass, sånt er kjedelig! Jeg er bare 19 jeg, håper ikke jeg får problemer med det ass.. Har bestillt litt deler til banebilen da.. Jeg lærer aldri heller:P Haha Har bestillt m3 frontfanger, m3 sideskjørt, m3 bakfanger, m3 bagasjeluke, m3 bakskjermer.. Skal ha c stolpe og forskjermer i stål. Bak skal det også breddes endel cm ekstra.. Har laga handleliste på pedersen racing også; Sabelt ratt, rattnav til e30, sabelt bøttestoler x 2, sabelt 4 punkt seler x 2 og helbur.. Har ikke bestillt det enda, men må nok bestille det etterhvert også.. Skrudd av eksos, mellomaksel og gjort klart for å få ut den m10 motoren også.. Hehe, iløpet av uka som kommer så blir noe deler til m3'n montert.. Så da kommer det nok bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 4, 2009 Share Skrevet Januar 4, 2009 hehe ja ikke dårlig Ser fram til litt bilder av M3 igjen Du ender opp med 2 "M3" til slutt ikke værst!Vill og ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 5, 2009 Share Skrevet Januar 5, 2009 hvilket driv verk er det du satser på i bilene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Januar 5, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2009 Blir vel e30 m3 mellomaskel, orginal m5 girkasse, orginal bakstilling med 325 sperre diff bare fåreløpig.. Kanskje få en kompis til å hjelpe meg og lage m5 bakstilling på m3'n til neste vinter:) Har ikke store planer for banebilen enda, blir vel alt orginalt som passer og 100% sveisa sperre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 6, 2009 Share Skrevet Januar 6, 2009 Ok høres jo bra ut er det mye jobb med og få M5 bak stilling på M3en?høres ut som en bra jobb egentlig må du kutte noe for og få m5 kassa på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Januar 8, 2009 Share Skrevet Januar 8, 2009 Hei,litt OT vet du om det er enkelt og fort og skifte difflokk på en E30 ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå