Marius_e30 Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Alle frontruter er vel limt på plass? nei, på eldre biler så er det pakning som er mest vanlig, gjelder alle e30 utenom m3:)
leif harald Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 m3 og vanlig rute på m3 er ikke helt like nei. m3 har en liten smal pakning som ser myye finere ut, vanlig har en feit pakning med en list oppi som ser litt klumpite ut i forholt til m3.
Marius_e30 Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 m3 og vanlig rute på m3 er ikke helt like nei. m3 har en liten smal pakning som ser myye finere ut, vanlig har en feit pakning med en list oppi som ser litt klumpite ut i forholt til m3. burde kanskje bytta ut et par ord med e30 isteden for m3 kanskje;)
toomas Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Hehe, 316'n var god da! Blei det for mye å gjøre med den for å få den ordentlig igjen? Har ikke noen bilder av den da?Takk, takk:) har ikke mange men her er noen. nei den var så jævli rusten så vi gadd ikke begynne på noe med den. og toppen var mildt sagt JÆVLI gåen.
Spiritus Sancti Skrevet Januar 16, 2009 Forfatter Skrevet Januar 16, 2009 Haha, drit stygt! Hehe, Ford merke også da gitt.. Huffameg, stakars grombilen.. Fikk jo kjørt den varm 5-6 ganger før toppen gikk da:P Den fikk kjørt seg den bilen iløpet av vintern ja!
S.Nilsen Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Har du ett stemnings bilde av alle E30 du har hos deg make my day
Spiritus Sancti Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Skrevet Januar 17, 2009 Hehe, ikke skjedd stort ass:P Pluss at yngve sin e30 er ute og farter om dagen..
M3 Yngve Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 har han fått til den røde E30en nå da? Er på grenrør sveis og han som skulle gjøre det, har vært syk i 2 uker snart. Men når de er sveist om, så de ikke ligger å "rir", da tror jeg den ikke går i nød og er klar for sladd.
Spiritus Sancti Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Skrevet Januar 17, 2009 Ankommet litt snadder idag.. Fikk sorte DE lykter i posten i dag som jeg har kjøpt av RESET her på forumet. Henta akkurat orginal m3 frontfanger nå, så da har jeg det også Også har jeg bytta til meg en 15" bass til å ha i Hiacen.. Haha
Spiritus Sancti Skrevet Januar 17, 2009 Forfatter Skrevet Januar 17, 2009 innerste hullet mener du. jeg har min på de innerste hulla i traverssen. har fire skiver som spacer på tannstanga. tre i bunn og en på toppen. da blir den liggende helt perfekt med tanke på bunnpanna og traversen. ossen har du tenkt og løse radiatorproblemet da? går du for tilpassa radiator eller e28 m5 deler? mvh Helt oversett denne Skal jeg være helt ærlig vet jeg ikke hva som skal bli brukt.. For en kompis som har gjort dette utallige ganger skal hjelpe meg.. Men info og bilder kommer når det blir påbegynt!
S.Nilsen Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 noe nytt med prosjektet ditt ?får du gjort noe
Spiritus Sancti Skrevet Januar 22, 2009 Forfatter Skrevet Januar 22, 2009 Hehe, nei, har hatt alt for mye å gjøre i det siste.. Vurdere nå allerede å selge "banebilen" pga tidsmangel.. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=1039359#1039359
S.Nilsen Skrevet Januar 22, 2009 Skrevet Januar 22, 2009 åå såpass hehe ja man kan få for mye synd du holdt til så langt unna!hadde kjøpt den på dagen jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå