///Grandalen Skrevet Januar 23, 2009 Share Skrevet Januar 23, 2009 Fett prosjekt du har gående her! Stå på videre, skal følge med videre på denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2009 Kjeda meg litt idag.. Så da tok jeg likesågodt motor og forstilling av banebilen ista.. Skulle ta bakstillinga også, men må jo se noen episoder prison break i dag også SAFETY FIRST! Hehe Ute.. Motorn selges for en kebab+urge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Februar 2, 2009 Share Skrevet Februar 2, 2009 hehe ordentlig hms det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Februar 8, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2009 Det går desverre litt trått her nå.. Han som skal hjelpe meg med motor har finni ut at han skal bygge e39 m5.. Så han ribba e39'n sin i helga, og regner med at bilen er klar og ferdig tuv godkjent om 2 uker.. Så det blir dårlig med oppdateringer innen den tid.. Kan jo ta bilder av litt lakk-klargjøring men det er vel ikke så spennendes å legge ut bilder av.. Har fått svarte baklykter i posten nå også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Februar 8, 2009 Share Skrevet Februar 8, 2009 Pøs på med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Februar 9, 2009 Share Skrevet Februar 9, 2009 kijpt at du må vente for og få motoren i bilen!E39 m5 er drømme bil da men for min del er drømmen E30 M3 ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Har "Bølle byggeren" noen oppdateringer?solgt bane bil prosjektet eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Går faenmeg tregere med det prosjektet her enn mitt. Trodde jeg var ille, men. Mitt er gått på skjæret grunnet pengestrøm problemer etter en vinter oppriping av en Mazda på glatta. Hva er din unnskyldning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2009 Jeg skylder på han som skal hjelpe meg med motor.. Men har blitt lovt at vi skulle begynne på motorn til onsdag, hadde vært deilig.. Egentlig bare det som holder igjen nå.. Har montert "M" girmansjett og håndbrekk belg.. Har vært på verkstedet for første gang på 1 mnd snart nå.. Hehe, blir vel en update snart;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianvi Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Tror du må ha et spesial nøkkel til det.Husker ikkje hvordan den så ut men Ble fint lakka tror ikke det altså, jeg har bytta bremsekraftforsterker på min jeg, er bare å bruke forlenger og skru den ut, litt trangt rundt pedalene men går fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2009 Snakker vi om hvordan man får ut bremsekraftforsterkeren? Ikke noe stress egentlig det.. Hehe, bruker vanlig verktøy.. Helt sikkert 13mm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Høres bra ut sommeren nærmer seg med storm skritt nå så når motoren er i blir det full jobbing framover da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet Mars 14, 2009 Share Skrevet Mars 14, 2009 Noen oppdateringer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ATR Skrevet Mars 15, 2009 Share Skrevet Mars 15, 2009 Går stort sett bare i pussing om dagen, mens han venter på Omre Service Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2009 Går stort sett bare i pussing om dagen, mens han venter på Omre Service Haha, sant det.. Hvem er du? Show yourself! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå