Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 2 weeks later...
Skrevet

Kjeda meg litt idag.. Så da tok jeg likesågodt motor og forstilling av banebilen ista.. Skulle ta bakstillinga også, men må jo se noen episoder prison break i dag også:)

SAFETY FIRST! Hehe

DSC02345.jpg

Ute..

DSC02346.jpg

Motorn selges for en kebab+urge!

Skrevet

Det går desverre litt trått her nå..

Han som skal hjelpe meg med motor har finni ut at han skal bygge e39 m5..

Så han ribba e39'n sin i helga, og regner med at bilen er klar og ferdig tuv godkjent om 2 uker.. Så det blir dårlig med oppdateringer innen den tid..

Kan jo ta bilder av litt lakk-klargjøring men det er vel ikke så spennendes å legge ut bilder av..

Har fått svarte baklykter i posten nå også.

• 3 weeks later...
Skrevet

Går faenmeg tregere med det prosjektet her enn mitt. Trodde jeg var ille, men. Mitt er gått på skjæret grunnet pengestrøm problemer etter en vinter oppriping av en Mazda på glatta. Hva er din unnskyldning?

Skrevet

Jeg skylder på han som skal hjelpe meg med motor.. Men har blitt lovt at vi skulle begynne på motorn til onsdag, hadde vært deilig.. Egentlig bare det som holder igjen nå.. Har montert "M" girmansjett og håndbrekk belg..

Har vært på verkstedet for første gang på 1 mnd snart nå.. Hehe, blir vel en update snart;)

Skrevet
Tror du må ha et spesial nøkkel til det.

Husker ikkje hvordan den så ut men

Ble fint lakka :)

tror ikke det altså, jeg har bytta bremsekraftforsterker på min jeg, er bare å bruke forlenger og skru den ut, litt trangt rundt pedalene men går fint

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...